Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Da var graviditetstester fra billigtester bestillt så da kan jeg vel sette meg til å vente..på TR... Det skulle vel være sånn omtrent TYPISK;) Venter ikm i dag eller på torsdag..men må si at jeg ønsker TR dit peppern gror for nå vil jeg ha en spire:) Ikke helt ulikt alle andre her inne,eller? Hehe... Hadde masse symptomer i uka som gikk....men nå har jeg bare litt ømme/såre brystvorter og et snev av gammel bekkenløsning...men dette kommer som regel rett før TR også,så.. Venter i spenning! Lykke til alle som venter med meg og GRATTIS til alle som har fått en liten i magen;)))
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Takker! Trodde siste uka var lang men de neste 2 dagene blir nok de lengste:) Enn du,har du også slike av og på symptomer eller vedvarer dine? Er 6 år siden sist jeg ble gravid så er vel som en novise å regne igjen..Husker så dårlig også
kaffeplante Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 av å på nå ja....begynner å miste troen....hadde ømme pupper i går men det er det liiiite av idag... men har aldri tidligere ahtt murringer fra el og til ikm så om dette skal være normalt så aner ikke jeg...
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Sant nok:) men med tanke på forrige pp ,hvor jeg følte jeg hadde symptomer opp og ned i mente,så tar jeg ingenting for "god fisk" før testen viser positiv;) Utrolig hvor god kroppen blir til å lure seg selv etterhvert!! Men...denne pp`n er vår!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå