Gå til innhold

Get a life!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere ikke noe annet enn å krangle om usaklige ting? Hvem som er anonym og ikke, hvor gammel man skal være for å bli mamma, personangrep, hvem som er styggest osv. finn noe ordentlig å diskutere, ta dere en utblåsning om svigermor, sammenlign svigermødrene deres, mennene, personalet i barnehagen, etc. det her minner meg bare om "min pappa er sterkere enn din" Oppfør dere som voksne mennesker! Det er bare å krangle i vei, men lat som dere er over 5 år ihvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja men kanskje vi bør det... må jo høre på anonym når h*n kommer med noe slikt :)

som husker alle tråder og analysert de hvem som er saklig og ikke og skrevet en tråd om dette....

Skrevet

det har blitt lagt ut tre tråder her siste timen som etterhvert har blitt diskusjon om hvem som er anonyme og ikke, hvem HI er osv. Den ene har snart 50 innlehh iløpet av den ene timen. Og jammen begynner det ikke her også! *klapp* *klapp*

HI

Skrevet

og du har ikke annet å gjøre enn å krangle om hva folk krangler om? les overskrifta di sjøl du.

Skrevet

Er det ikke en ordentlig diskusjon da? Jeg spør hvorfor dere krangler som dere gjør?

Skrevet

for at sånne som deg skal få noe å spørre om...

og klare å lage ENDA en ny tråd.. haha

Skrevet

Skal vel ikke du si noe som diskuterer de samme tingene i alle trådene, og på forskjellige forum fordi du kjeder deg!

Skrevet

Jeg trooooor at de som er mest ivriger her inne, rett og slett er personer som liker å krangle. Enkelt og greit. Og slik skal det få lov til å være når det først er en krangleside her inne på BIM, og vi som ikke liker det kan bare holde oss unna og la være å bry oss. Det er faktisk maaange andre sider vi kan være på. Personlig synes jeg det er litt greit å krangle her i ny og ne og få ut litt damp.. Men gjør det som meg, ikke som anonym.. pyser som ikke tør å stå for det de mener, sier nå jeg..

Skrevet

Så om vi diskuterer det du vil, så får vi ett liv altså? Siden tråden din heter get a life? riktig.

Skrevet

Og det er fortsatt ahkk i plata... hi skriver jo feks det med å være anonym, men noen MÅ jo ta det opp igjen.

Skrevet

Jeg tar gjerne opp en diskusjon om svigermor... Har masse å komme med i den diskusjonen, bare redd for at innlegget hadde blitt altfor langt. Da jeg var i uke 20 hadde hun begynt å snakke om dåpen av mitt barn. Hallooooooo har jeg sakt noe om å ville døpe barnet mitt??? Først må jeg jo føde det..

Jaja datt litt ut på sidelinjen her... sorry.

Skrevet

FY FAEN dere har liiiite å gjør på!!!!

Skaff dere ett liv da!! Taaaaaaper!!

Skrevet

Svigermor er bra ja! Regner med at hun kommer til å henge over meg og se at jeg gjør ting riktig. hun har jo fire sønner, detet er min første. Så hvem vet vel ikke bedre en henne? AAaaargh!!

Skrevet

MÅ jeg late som jeg er over fem år? Det står ingenting på reglene for denne siden at man må det, altså.

Trives godt med å ikke ha noe liv jeg. Hvorfor skal det være sånn ideal bestandig.

Skrevet

MÅ du gå inn på alle trådene å svare på alt på en gang?

Skrevet

Det var rette ræva som dreit, anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...