Sjefsmegga Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Til nå har minsta ( siden kl 9.00)drukket 250m mme, spist 2 skåler med grøt, bommet 1/2 skive med leverpostei av søsteren,drkket eplejuice, fortært nesten en hel stor banan. Er jaggu ikke rart hun skiter 4-5 ganger om dagen! 3 bæsjebleier til nå. Ikke er hun spesielt stor heller..skal på kontroll igjen snart...regner med at hun veier ca 8,5kg og er mellom 71-74 cm et sted.. 9 mnd gammel neste uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå