Gå til innhold

Skremt! 4 + 5 nå, men mer bekymret enn glad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fordi jeg ikke ville bli gravid, det er jo ikke til å tro! :D Men det er så mye snakk om SA her, at jeg nesten ikke klarer å glede meg.. Vet liksom ikke om jeg skal unne meg lykken før 12 uker er gått!

Trodde ikke sa var så vanlig som det tydeligvis er..

Prøver å tenke positivt,kanskje det hjelper på hormonene og slik, slik at den lille klamrer seg fast... *håpe*

Er det virkelig så vanlig med sa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du i 20 årene er sjangsen rundt 15 prosent de 12 første ukene...har du vert på ul i uke 8 og sett hjertet er sjangsen 95 prosent for at alt skal gå bra...kvinner over 40 har 50 prosent sjangse for abort de 12 første ukene...grunnen til at det virker som om mangern har sa,er at fleire og fleire venter med å få barn...ikke noe galt i det,men da blir det mangen her som får sa...

Skrevet

er 22 . dette blir min første.. takk for svar, får vel bare håpe videre.. :)

Skrevet

Sånn hadde jeg det også....Fikk høre overalt, at ikke gled deg enda, men så tenkte jeg at søren og, går oftest bra, jeg vil være glad for at jeg er gravid og mister jeg, ja da er det til det beste, for da er det noe galt, kroppens måte og ordne opp på. Er nå 27 uker:-)

Skrevet

Hei!

kjenner meg igjen i det du skriver ( se mitt innlegg her om å "skremme hverandre opp"). Er selv førstegangs og 5+2 i dag. 24år. Tatt to CB digital forige uke (mandag og onsdag) men klarer ikke tro på det ;-)

Prøv å slapp av du kjære deg. Kjenner igjen følelsene du sitter med for føler det på samme måten selv, men prøver å unngå å lese om SA og MA. En skremmer seg unødvedig opp om en er som deg og meg...

finn små lyspunkt i den nærmeste tiden og gled deg til disse. Snart er vi i uke 12 begge to :-) Og sjansene for at det skal gå galt er da ikke store for oss egentlig!!! Vi er gravide og heldige kjære deg!!

Skrevet

tusen takk for oppmuntringen! :) Må slutte å lese for mye om sa her tror jeg.. har jo tross alt gått bra i noen uker allerede! Og hvis jeg skulle miste, er det vel til det beste, for som du sier ordner kroppen opp med det meste selv!

Og i morgen er jeg tross alt 4+6! hehe.. uke 12 nærmer seg med stormskritt.. ;)

Skrevet

ja, ikke sant...

det er jo selvsagt skremmende dette her.. men også veldig spennende!

og så lenge en ikke blør ser jeg ingen vits i å tenke negative "hvis om atte det eller det.." tanker... egentlig, men er jo ikke enkelt å la være.

ja, 12uker nærmer seg med stormskritt :-) en dag etter den andre og snart er vi der :-) jeg leser inne på babyverden hvordan svangerskapet mitt ligger an, og i følge den vil hjerte på spiren begynne å slå ca i overimorgen.. kjempe spennende å følge med. Skjer jo så mye inni oss..

Selv om jeg klarer ikke tro det virkelig er en liten baby der inne.

Hvilkene symptomer har du da ine85

Skrevet

jeg trodde jo ikke jeg kom til å bli gravid denne gangen, hadde fryktelige humørsvingninger og regnet med det var pms.. hehe.. Jeg er i tillegg endel oppblåst og har ømme/tunge pupper.. ser nesten ut som en liten kulemage, synd det er bare luft! Hah! :)

Skrevet

hvilke symptomer har du hatt da miobell ?

Skrevet

hehe... kjenner til det der med kulemage. det har jeg også ;-)

men er nok mest luft ja, desverre...

elles så har jeg symptomer som kommer og går. Før IKM hadde jeg masse hvit utflod og to dager med veldig vond korsrygg...

Nå i disse dager er jeg:

*trøtt

*humør som svinger og gråter lett!

*noe bedre luktesans enn før (tror jeg...)

*ømhet i magen. kommer og går. Litt sånn som mensverk, hadde det litt i ryggen også i går. Murring rundt bekkenet tror jeg.

* periodevis tyngdefølelse i puppene ,men ikke særlig ømme ennå..

* må tisse oftene enn vanlig..

hehe.. men ønsker jeg hadde vært litt kvalm og så hatt ømmere pupper, for det er jo typiske tegn. men forstår det er individuelt fra person til person og også kan variere mellom svangerskap..

Er som deg livredd for SA osv. men vi kan jommen ikke tenke sånn!!! ;-)

Hvor i landet er det du bor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...