Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hvordan fungerer det mtp vasking? vasker dere d ved hvert sengeskift? eller er det greit at de sover på det en god stund uten vask så lenge som det ikke blir tilgriset da.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 De skal være selvrensende, så jeg bare rister det og lufter det så lenge det ikke er skittent. Vasker hvis det har kommet urin, avføring eller oppkast på.
Honningmelon Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Lammeskinn skal vaskes minst mulig. Det renser seg selv. Her har jeg vasket det kun en gang, og det var når det var spy på det. Du ødelegger det hvis du vasker det ofte.
wireless wife Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg lar det ligge mye lenger enn til hvert sengeskift. Ull er jo på en måte selvrensende, så så lenge det ikke tilgrises så får det ligge en stund. Men da bør det være ekte skinn (merinoull helst) og korthåret.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Samme her, har vasket det kun en gang og det p.g.a. oppkast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå