Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hvordan ser magene deres ut? Fått overheng? Hvor lenge siden var snittet? Selv ble jeg mamma for 10 dager siden,magen har trekt seg godt sammen,men har en liten kul akkurat nederst over snittet,vil den bli borte etter hvert? Magen ser selvfølgelig litt anderledes ut,men det må en regne med,den blir vil ikke helt som før??? :/
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 den vil gå vekk ettervert. grunnen til at den er der er pga at det er hovent. 3,5 mnd siden her og ser fint ut . forsatt rødt men har hørt det kan ta et år før det vlir mer hudfarget
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 jeg har fått overheng! Men jeg la på meg veldig mye da jeg var gravid, så det er sikkert litt derfor og!
Håpefull mamma Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 jeg tok haste ks for akkurat 1 mnd i dag, og jeg hadde overheng. men det ahr faktisk begynt og "rette" seg ut nå. heldigvis. men snittet er ikke særlig pent og se på, er jo så ujevnt skjært opp(gikk veldig raskt).blir nok et stygt arr :-s
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Får håpe mitt retter seg mer ut og! Er det lenge siden du tok ks Grethe? 8 mnd siden mitt... er jo blitt litt bedre, men ikke mye!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 jeg tok keisersnitt for 7 år siden og det er nesten borte,til og med arret.. Ville bare si det at overhenget går bort etterhvert,tar litt tid:) Husker ikke eksakt tid... Gratulerer så mye med ei jente da,og kos dere fremover:)
*Rutletutt* Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Hadde snitt for 3 år og 1 mnd siden - har ikke overheng eller noe. Arret er bare en lys strek som så vidt kan skimtes. Magen min ble aldri som før - men jeg hadde veldig flat mage før jeg ble gravid da. Har fått to barn, så det skulle vel bare mangle;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå