pappan til mia Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Fy søren det er deilig å være hjemme med ungen min:) Har nettop begynt på pappa-perm, og stortrives!! Ville bare si det:)
Tussa og Sofie Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Så koselig å høre da! Tror Pappa'n her i huset gleder seg til det blir hans tur også, er fortsatt noen mnd til enda. Så gøy å bli skikkelig godt kjent med de små.
pappan til mia Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 ja.. det blir noe annet når man er alene med dem..
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Godt å høre at mannfolk synes det, gubben her har perm om 4 uker og skal ha i 6 uker, jeg jobber hjemmefra, så litt spent på om han ser på det som en ferie eller at han faktisk vil ha tid med gutten våres eller alle barna.
Alba44 Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Ja, ikke sant dette er toppen :-D Kos dere masse sammen og nyt permisjonen din!
En liten mamma Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Så koselig å høre! Heddas pappa har hatt permisjon hver torsdaghelt fra august, de storkoser seg! Da er mamma på jobb, og det er Hedda-pappa dag. Helt topp for alle parter. Nå blir jenta vår straks 1 år, og det er slutt på permisjon og kos. Men Hedda sin pappa har valgt å ta ut ferie 1 dag i uka frem til sommeren (han hadde en del ferie til gode fra i fjor), slik at Hedda-pappa dagen skal vare litt lengre. Veldig koselig syns jeg, at de har det så fint sammen!
samuraibeibi Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Ja, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: det å være hjemmeværende med baby er skikkelig undervurdert! Ihvertfall av meg. Jeg trodde dette skulle bli kjedelig og at jeg kom til å savne jobb/action. Feil. Iallefall fordelte pappa'n og jeg permisjon 7 til meg 5 til han før fødsel. Jeg angrer som en hund. Men fint og riktig for både pappa'n og beibisen. Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå