me84 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 venter på den i dag.....er litt spent, håper den ikke kommer. noen av dere som kanskje er gravide som har vært treg i magen de første ukene for så å bli bløt/dårlig i magen?? sorry for ekkle detaljer:( Har og veldig såre brystvorter,bare helt på tuppen ! Jeg er på jobb så jeg må i hvertfall vente til i kveld med å teste,eller kanskje jeg burde vente til imorgen tidlig?....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå