Gå til innhold

Halvfet mage ;-)


gutti sept

Anbefalte innlegg

Jeg har til vanlig en ganske flat mage, men nå ser den litt halvfet ut. Det buler likksom litt ut i fra navlen og litt nedover, Får den ikke flat selv om jeg hooooolder pusten (phu...) Det må da være alt for tidleg, for jeg er jo bare 7+0 idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har samme problemet som deg...er 7+6 i dag og magen står ut, lurer på hvor høyt oppe livmora egentlig er i uke 8...vi venter sikkert to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann=)

 

Det er jammen godt å se at det er flere av oss;) Jeg er 6+5 idag og jeg føler på akkurat det samme. Har lurt en del på om jeg kan være lenger på vei, kan ikke huske at det var slik med de 2 første.. Men sikkert bare jeg som glemmer fort=)

 

Lykke til begge to=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også litt småfeit ut;) Er 6+5 og venter nr 3. Har ikke sjangs til å få igjen noen av buksene mine........ Har sett at det er flere mødre i barnehagen som ser litt ekstra på meg. Vi har ikke fortalt nyheten til jentene enda. Venter noen uker til, tror jeg. Ville vært synd hvis det gikk galt! Men men, jg nyter å være gravid. Er den beste tiden i livet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres litt merkelig ut med tanke på at fosteret er 0.5cm langt og veier ca 1 gram...er nok ikke mange dråpene fostervann heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

livmoren kryper ikke over skambenet før uke 12.

Men man kan jo være oppblåst, men det er neppe livmoren.

 

Livmoren når opp til navlen ca uke 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alle er forskjellige..å vi som venter nr 3 osv ,får fortere mage fordi livmoren er allerede strekkt å da vokser den og fortere..ikke på alle men på mangen..

jeg er selv litt over 8 uker..buksene passer,men jeg klarer ikke å trekke inn magen sånn så jeg gjorde for et par uker siden..d er en liten kul der..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man mage fortere når man har vært gravid før``??

Dette er 3 gang jeg er gravid.. Født en gang tidligere og tatt en abort i uke 9. Jeg ser halvfeit ut i kjoler nå, buksene mine får jeg på meg, men er ubehagelige å ha på fordi de strammer ned mot magen.. Jeg har ikke gått opp noe heller, jeg har gått ned 2 kg liksom.. Men som det sies over her, så er den jo liten.. den er på str med en ert ca nå.. Livmora kan vel ikke ha blitt så stor enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har hørt å d viser seg og at vi som venter nr 3 får fortere mage enn de som venter nr 1..

 

hvorfor er jeg ikke heeelt sikker på ,men d har noe me at livmora er strekkt så mangen ganger at den vet hva den skal igjennom å tilpasser seg fortere..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har problemer med å holde inn magen, føles som om den er konstant oppblåst, så enkelte bukser er litt ubehagelige å gå med.

Gleder meg til å få ordentlig mage istedenfor å se feit ut :)

 

Er det forresten flere her som blir slitne i magen når de går veldig masse? Får kramper nederst i magen, og det bekymrer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...