Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 at jeg kom til å få betalt lønn i slutten av mnd for de siste dagene i januar (gikk ut i permisjon i går) og for februar. Kom til å tenke på det i ettertid, at får man ikke betalt for inneværende mnd? Altså at jeg skulle hatt betalt for de siste dagene i januar nå i januar og for hle februar i slutten av februar? Gidder ikke sitte i tlfkø en gang til, så jeg spør heller her inne
Gjest mphs Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Siden du startet permisjonen din først i går er det ikke rart at du får for disse få dagene i januar samtidig som du får utbetalingen i februar.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Så da vil utbetalingen jeg får i februar gjelde for mars?
Supermamm Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Du får betalt for mnd du er i i slutten av hver mnd, men for januar får du ingen egen utbetaling, da venter de til februar utbetalingen din. Pengene for mars får du i slutten av mars: )
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Nei, det er det som er rart. For jeg får jo betaling i januar, som skulle være for januar og februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå