Gå til innhold

14 dager på overtid i dag .. Vært på kontroll:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja idag har jeg fått mange flere svar , enn hva jeg hadde i går.

Ultralyden ser fin ut , men minsker med fostervann.

Det er normalt så langt over termin.

Så:

Idag ble jeg hardt strippet , og i følge legen går jeg i rier av meg selv før Torsdag. Men hvis ikke , blir jeg satt i gang på torsdag.

Innlagt , og satt i gang.

Og hvis baby ikke kommer da, blir det keisersnitt Søndag.

Dvs jeg er mamma i løpet av uken.

Merkelig , skummelt , rart , godt , alt på engang :-)

Strippingen var ikke sååååå vond som alle skal ha det til.

Trikset er å slappe skikkelig skikkelig av, så går det så fint så.

Jeg hadde 2 cm åpning , og var meget moden:-)

Skrekkblandet fryd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei skal paa overtidskontroll paa torsdag, gleder meg til aa hoere hva de sier.. er det 2 eller 3 ukers regel de kjoerer med der du skal foede?? lurer paa om jeg ogsaa skal komme tilbake eller blir satt igang paa dagen nemlig..jeg skal foede paa riksen og der har de jo 2 ukers regel:)

Skrevet

Jo nå skal du høre.

Jeg er jo idag 14 dager over UL- Termin.

Å da strippet legen meg , for å se om babyen kommer iløpet av de neste 2 dagene. Hvis ikke skal jeg inn kommende torsdag ( 24 Jan) for innleggelse , å igangsetting.

Så hvis hun ikke er kommet frem til Søndag 27 , da taes babyen ut med keisersnitt den dagen.

Så det ser ut til at de mener jeg kan gå enda noen dager , men 16 dager over UL- Termin blir jeg jo satt på drypp...

Så 14 dager + noen dager ekstra over UL- Termin her på St.Olavs i Trondheim:-)

Skrevet

Må bare kommentere at strippingen ikke er så vond. Har nemlig hatt forskjellige leger som har gjort det på meg, og det varierte fra litt vondt til VELDIG vondt :-) Så man kan nok ha mange forskjellige opplevelser av det.

Lykke til, har vært gjennom det samme med forrige mann, ble satt igang og alt gikk greit....

Skrevet

Mia, Riksen har dessverre 16 dager ... (Var på kurs der på lørdag). 14 dager til overtidskontroll og så maks to dager til. Jeg trodde også det var maks 14 dager så ble veldig skuffet ... Håper jeg slipper de siste dagene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...