Gå til innhold

rydda i kjøleskap og fryser i dag..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt det kommer penger inn snart sier jeg, for det var et trist syn.

Bortsett fra maten til lillemor , så finnes det bare smør til brød og til steking samt melk i kjøleskapet mitt. Og i frysa er det nesten tomt også. hadde jeg lagt alt på en hylle så hadde den ikke vært full. (har kjøle og fryseskap.) Januar er ikke akkurat enkleste mnd å komme seg gjennom nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bra ting... Det tar ikke så lang tid å rydde, da... Men er forøvrig helt enig!! Det er ganske tøft å ikke ha mer enn akkurat penger..

Skrevet

Har aldri forstått meg på dette jeg. Hvorfor har alle lite penger i januar?

Får man ikke lønning i januar? Jeg fikk selv permisjonspengene dobbelt i desember, men man sparer jo til januar.

Vel, håper du får penger snart da.

Skrevet

Det er vel, i mitt tilfelle, fordi lønningen kommer så usannsynlig tidlig i desember, og det gjerne er litt mer utgifter i desember..

Vi tar ikke jul så høytidelig, så har ikke noe med gaver å gjøre, men det blir jo litt ekstre reising rundt til familie, litt ekstra god mat osv.

Også kommer ikke lønna før i slutten av januar, siden jeg får lønn i slutten av hver mnd..

Skrevet

Vi brukte ikke noe ekstra i desember vi da. alle gavene var i orden allerede i oktober. vi reiste bort før jeg fikk lønn i desember så pengene sto der til regninger i slutten.- Var hos svigerfamilien så da ble det ingen utgifter. Bortsett fra fra flyplassen og hjem, midt på natta så ble ikke billig det da toget og bussen gikk ikke før om 5 timer så ble taxi. 1500kr bare der.

Men ellers så komemr en del ekstra regninger i desember/jannuar da. ihvertfall for oss. Strøm alene er ikke så lett å betale alltid. når man har trangt med penger normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...