Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg skulle bare på do etter å ha sovet maaaaaange timer.. oppdaget gjennomsiktig slim i trusa... sånn skikkelig slim... helt seigt.. ER det slimproppen som har gått? Var ikke noe farge på det.. heller ikke blodig.. ?? Bør jeg ringe jordmor? var på sjekk hos jordmor å går tidlig...
rairai Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 sansynligvis slimproppen da. du trenger ikke ringe jordmor fordet. det kan gå dager og uker før fødselen starter enda. desverre:
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Høres ut som min slimpropp v første fødsel:) Baby kom på termin to dager etter!
ja08 Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg fikk også litt gjennomsiktig slim i trusa idag. Så all info om den berømmelige slimproppen er interessant for meg idag:) Har termin om 9 dgr.
frokenO Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har også 9 dager til termin.. heh vi ligger likt da.. å slimproppen gikk idag...
frokenO Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 men leste at noen her hadde skrevet at slimproppen bare var blodig visst fødselen var nær... håper jo fødselen er nær fordi om den ikke var blodig.. .. er sååå lenge vente:P
ja08 Skrevet 23. januar 2008 #7 Skrevet 23. januar 2008 Idag kom det enda mer av slimproppen, kun hvitklumpete slim, ingen blod-altså ingen fødsel nødvendigvis i sikte da. Ja, nå begynner jeg også å bli utålmodig, begynner å tenke på at babyen må jo være kjempediger nå ) Men, vi får vel holde ut. Artig at du over også har samme termin. Hvem blir først??
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har så mye utflod at min slimpropp går hver dag den hehe.. hver gang jeg tisser så følger jeg nøye med om det er blod i det, men det er det ikke. Jeg legger vell ikke merke til om den går da jeg har så mye utflod fra før av.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 For 9 dager siden så begynte jeg også å få slim i trusa, hadde det i 3-4 dager men så er det slutt. Er dette slim proppen? Hvor lang tid er det til fødselen starter? nb ikke noe blod der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå