Gå til innhold

ang. slimproppen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle bare på do etter å ha sovet maaaaaange timer.. oppdaget gjennomsiktig slim i trusa... sånn skikkelig slim... helt seigt.. ER det slimproppen som har gått? Var ikke noe farge på det.. heller ikke blodig..

??

Bør jeg ringe jordmor? var på sjekk hos jordmor å går tidlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sansynligvis slimproppen da. du trenger ikke ringe jordmor fordet. det kan gå dager og uker før fødselen starter enda. desverre:

Skrevet

Høres ut som min slimpropp v første fødsel:) Baby kom på termin to dager etter!

Skrevet

Jeg fikk også litt gjennomsiktig slim i trusa idag. Så all info om den berømmelige slimproppen er interessant for meg idag:) Har termin om 9 dgr.

Skrevet

Jeg har også 9 dager til termin.. heh vi ligger likt da.. å slimproppen gikk idag...

Skrevet

men leste at noen her hadde skrevet at slimproppen bare var blodig visst fødselen var nær... :( håper jo fødselen er nær fordi om den ikke var blodig.. .. er sååå lenge vente:P

Skrevet

Idag kom det enda mer av slimproppen, kun hvitklumpete slim, ingen blod-altså ingen fødsel nødvendigvis i sikte da. Ja, nå begynner jeg også å bli utålmodig, begynner å tenke på at babyen må jo være kjempediger nå :o) Men, vi får vel holde ut. Artig at du over også har samme termin. Hvem blir først??

Skrevet

Jeg har så mye utflod at min slimpropp går hver dag den :P hehe..

hver gang jeg tisser så følger jeg nøye med om det er blod i det, men det er det ikke. Jeg legger vell ikke merke til om den går da jeg har så mye utflod fra før av.

Skrevet

For 9 dager siden så begynte jeg også å få slim i trusa, hadde det i 3-4 dager men så er det slutt. Er dette slim proppen? Hvor lang tid er det til fødselen starter? nb ikke noe blod der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...