Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hvor lenge varer feber etter vaksine? Og bør de helt holdes inne selv om feberen kommer av vaksine? Snuppa på 5 måneder fikk 2 vaksiner i går,fikk feber på kvelden (38,01) og hadde 38,19 når hun stod opp idag,litt utilpass idag og gråter mer enn vanlig,ikke fått febernedsettende.. Hadde feber sist gang og men da var den borte på morgenen tror jeg..
Honningmelon Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Da jenta mi på 14 mnd fikk vaksine sist, hadde hun feber i tre dager.
Frk. Vable Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Har ikke du fått info fra HS om hva du skal gjøre om de får feber? Et hefte eller noe? Det skal de jo gi...
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Nei har ikke fått noe hefte..
Frk. Vable Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg fikk et hefte der det stod om pneumokokk vaksinen og et om hva man gjør når barnet har feber. I vaksinehefte står det at bivirkningene er: -Rødhet, hevelse, ømhet eller smerter på stikkstedet forekommer hos over 10% av de vaksinerte og kan vare noen dager. -Uro, irritabilitet, gråt, utilpasshet, søvnighet, nedsatt matlyst eller uvelhet i 1-2 døgn etter vaksinasjonen, forekommer hos noen. Det kan være vanskelig å vite om slike symptomer skyldes vaksine eller han annen årsak. -Lett feber. Min sønn hadde litt feber i ett døgn og var slapp og litt urolig. VIlle tatt en tlf til HS kanskje. De vet nok litt bedre enn oss her inne, kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå