Gå til innhold

hmmf.. dette er så typisk.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sendt lillejenta med svigermor på trilletur for jeg trengte så sårt en blund.

Men.. hva skjer. I det jeg lukket øynene startet naboen å sage men en sånn stor høylytt sag som piper slik i blader så det gjør vondt helt inn i beinmargen.

 

Typisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er når man trenger sånt, at man merker det. Feks når unga skal sove, og det står en bil utafor og ruser. Eller det kjører en traktor forbi. I know. :P

Skrevet

med*

bladet*

 

at det går an, jeg trenger å sove litt.

Skrevet

Ja det er noe med det...når man endelig har muligheten til hvile og sove....da hører man alle slike ting....

 

Håpe du rekker å hvile litt før de er tilbake...

Skrevet

nå høres det ut som han skal ta en pause :-)

 

Mannen min lovet å være hjemme før 1530 i dag, så jeg får ligge hele kvelden. Men det gjør jo så vondt når man ikke får hvilt når man trenger det.

 

Merker du det på leddene også Lierdama?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...