Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Nå har jeg sendt lillejenta med svigermor på trilletur for jeg trengte så sårt en blund. Men.. hva skjer. I det jeg lukket øynene startet naboen å sage men en sånn stor høylytt sag som piper slik i blader så det gjør vondt helt inn i beinmargen. Typisk.
Anne-B. Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det er når man trenger sånt, at man merker det. Feks når unga skal sove, og det står en bil utafor og ruser. Eller det kjører en traktor forbi. I know.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 med* bladet* at det går an, jeg trenger å sove litt.
Mamma+2 Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Ja det er noe med det...når man endelig har muligheten til hvile og sove....da hører man alle slike ting.... Håpe du rekker å hvile litt før de er tilbake...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 nå høres det ut som han skal ta en pause :-) Mannen min lovet å være hjemme før 1530 i dag, så jeg får ligge hele kvelden. Men det gjør jo så vondt når man ikke får hvilt når man trenger det. Merker du det på leddene også Lierdama?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå