Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hører så mye negativt om dette merket, så vet ikke hva jeg skal gjøre. Er usikker på om guttem reagerer negativt på HIPP, eller om det er generelle luftsmerter... Vurderer å prøve et annet merke for å se.
Nr4? 💓 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Du må nesten bare prøve deg fram! NAN fungerte fint her igården, det gjorde hipp også!
Tia med 2 ♀ Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Vi brukte nan når vi brukte mme, Jenta mi fikk 30% om 70% mme og mm de første mnd siden ho ikke fikk i seg nok melk.vi blandet de ikke sammen da, ho fikk flaske med mme innimellom.) Vi brukte den for allergiske barn da som man kjøper på apoteket. bare sånn i tilfelle. men den er mye dyrere en vanlig. På slutten gikk vi over til vanlig og ho hadde ingen problemer med den heller. Men rundt 3 mnd fikk ho endelig Nok mat i bare mm. Produsjonen gjorde et kjempe hopp. Så da brukte vi resten av pulvret når ho skulle ha grøt senere.
eggedosis Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Bruker en flaske med NAN hver kveld kl 20 etter stell! Fungerer bra. Resterende måltider ammer jeg ham. Det funker bra synes jeg.
Ioren Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Aldri hatt noe problem med NAN, om du av en eller annen grunn inne il bruke det så finnes det jo andre alternativer... Collett kanskje?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Vi er kjempe fornøyde med NAN. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå