Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 at jeg kom til å få betalt lønn i slutten av mnd for de siste dagene i januar (gikk ut i permisjon i går) og for februar. Kom til å tenke på det i ettertid, at får man ikke betalt for inneværende mnd? Altså at jeg skulle hatt betalt for de siste dagene i januar nå i januar og for hle februar i slutten av februar? Gidder ikke sitte i tlfkø en gang til, så jeg spør heller her inne
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det normale er at man får betalt på etterskudd. Etter hva jeg har forstått.
klumpen og gullet Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg gikk ut i permisjon 16 januar, og får første utbetaling 30 januar. Altså for inneværende måned. Spurte spesifikt om det, og hun jeg snakket med sa at man ikke kunne vente en hel måned med å utbetale penger, så sånn er det for meg hvertfall. Man skulle jo tro det var samme praksis på dette?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 jeg har allerede fått pengene for januar jeg, var ikke så mange dager jeg fikk for da, siden første permisjonsdag var i går, som hos deg ) Tydeligvis forskjellig fra kontor til kontor...
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Ja, jeg vil jo gjerne ha utbetaling i januar for dagene i januar, og utbetaling i februar for februar. Men slik jeg forsto det på henne, så ville jeg få utbetalt for januar + februar i januar... ? hm.. jaja, jeg får nesten bare vente å se hva som dukker opp på kontoen
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Men da fikk du kun for januar, ikke sant? Skjønner ikke hvorfor hun begynte å blande inn februar inn i denne utbetalingen altså...
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 ja, fikk kun for januar ja. Skjønte heller ikke hvorfor hun blander inn februar hos deg, det er jo neste mnd det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå