Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 ei veninne av meg sier at den er sulten, og putter puppen i han med en gang... mens jeg mener at de koser seg. Hva mener dere ????
Anne-B. Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Datra mi patter på fingrene som et veldig klart tegn på at hun ikke er sulten lenger, så nei. Noen babyer har stort sugebehov og har godt av smokk. Det fant vi ut ganske fort.
_Mita_<3 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Ja min og.. er han mett tar han fingrene i munn og smatter å biter på de.. hehe.. Aldri gitt han mat når han har gjort det.. han her sutter ofte på fingrene.. hehe
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 det har dattera mi også - og hun nekter smokken .... bare puppen ...
Mikkemafian Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har en venninne som tror bebisen er sulten hver gang det er lyder!! Det stermmer i hvert fall ikke her i huset... Men for å svare.. nei, min lille smatter på fingrene veldig ofte, så da hadde det ikke blitt annet enn mat.. Jeg tror hun utforsker hendene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå