Gå til innhold

Er så skuffet over en venninne av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har helt sluttet å drikke alkohol.

Da jeg enda drakk var vi på fest sammen hele tiden.

Men nå hører jeg nesten ikke ifra henne.

Sender henne melding og spør hva hun skal, men hun sier hun er syk og skal bare være inne.

Men hver helg dukker det opp festbilder med dato på facebook.

Er jeg virkelig ikke verdt mer fordi jeg ikke drikker alkohol?

Må legge til at jeg er ikke den kjedlige som bare sitter i et hjørne selv om jeg ikke drikker, kan virke som jeg er ganske brisen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet. Her tror jeg kanskje du bare må innse at du ikke er av interesse lenger. Uansett syns jeg det er så rart at folk gjør sånt, og hvertfall nå som man har facebook og diverse slikt, hvor folk legger ut bilder. Skjønner hun ikke at hun blir tatt på løgnene sine da? Uansett er det et ganske klart tegn, syns nå jeg.. Men det kan jo ligge noe annet bak da..

Kant jo hende at hun tror at du ser ned på henne fordi hun fremdeles drikker, og du har sluttet. Så kanskje du skal spørre henne rett ut? I verste fall så ender du jo opp med slik som det allerede er blitt; at dere ikke har noe med hverandre å gjøre.

Skrevet

Vet du hva- slik er mine venninner også!

Kjempe kjipt. deres liv går ut på å feste. De kan ikke ta seg en helg og kose seg med meg, de kan ikke gå glipp en fest!

Ufattelig irriterende. De forstår ikke at jeg vil ha et rolig familie liv (jeg festet omtrent hver dag før jeg fikk barn- og det er ikke det livet jeg vil leve lengre!) De er respektløse, og hvis ikke jeg er god nok for dem førdi jeg ikke drar særlig på fester lengre- så er det klart at de ikke er verdt å bruke min tid på. De er herved droppet!!

Skrevet

You are not alone! Har ingen venninner som gidder og komme på besøk.. Men ut skal de ha meg? De burde jo skjønne at jeg prioriterer litt andre ting nå etter at jeg hat fått barn.. Jeg er liksom ikke like interessant lenger.. Men det kommer en dag venninnen din (og mine venninner) får barn, og da får de se hvordan vi (iallefall jeg) har det... Hvor gøy det er og aldri få besøk av dem som en gang var noen av dine nærmeste venner.. Hmm...

Skrevet

Dette er ikke veninner det er så verdt å sørge over er min mening!

jeg har opplevd noe lignende...men ikke pga alkohol men pga sykdom...jeg kan ikke lenger være med på alt mulig...og det er DA man virkelig oppdager hver som er venner og ikke...Har noen få venner som virkelig har stilt opp og vist at de står ved min side uansett...det blir jeg rørt av og desse betyr så mye mer for meg....

kvalitet er viktigere enn Kvantitet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...