♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Lille Kasper har sovet i sengen vår med meg fra vi kom hjem fra sykehuset. Han legger seg da med meg når vi legger oss ca 22-23. Han blir noen ganger gått med rundt i huset til han sovner med evt pupp eller smokk. Han sover da så lenge jeg vil om morgen, med mating om natten. Han sover litt på dagen også. I går eksi opp stod vi opp kl 10 ca. da sov han igjen ved 14 tiden og sover noen timer. Har så lyst til å få han i egen seng i kveld og få rutine på sovingen hans. Men hvordan få dette til? Trenger råd.... Vær så snill og hjelp meg. Trenger re tt og slett en plan-tidsplan- og lure triks.
♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. januar 2008 Han er forresten 2 mnd og ei uke
___ Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Vi fikk ikke rutiner på sovingen til ungene våre før mye senere, men det å få dem til å sove i egen seng var ikke så vanskelig. Det var faktisk bare å bli enige om at nå skal det skje og så ta de 3 skrikenettene som fulgte. Ungene våre hadde også behov for å sove to ganger på dagen nesten til de var 1 år. En vanlig dag hos oss fra 2-3 mnd alder var omtent slik: 07.00: Opp 10.00 -11.30 Sove 14.30 -16.00 Sove 20.00 Legging 02.00 Nattpupp I tillegg til mat en gang om natten våknet de gjerne 1-4 ganger hvor vi måtte opp og roe dem før de sov videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå