Gå til innhold

Gynekolog 1 gang i året??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk påvist celleforandringer da jeg var gravid sist. Etter fødselen tok jeg ny prøve som var negativ (1,5 år siden) måtte ta en til 3 mnd etter det også, men den var også negativ.

Ville dere gått tatt en prøve i året for å være på den sikre siden?? Skummelt med kreft og jeg tenker jo tidligere de evt finner noe jo bedre.

Eller er jeg hysterisk, og trenger ikke gå mer enn hvert 3.år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig trenger du bare å gå hvert 3dje som andre, men hadde jeg hatt celleforandringer ville jeg nok ha gått hvert år likevel. Det er ikka lange tiden det tar og det føles kanskje litt tryggere å være deg da?

Skrevet

Jeg har hatt celleforandringer og vært inne til konisering. Gikk først hverr 3. mnd 1 år, så blir det nå en gang hvert år....

føles trygt.

Skrevet

Jeg hadde celleforandringer i 1997 og dermed laserbehandlet...har gått til kontroll 1 gang i året etter det....legen min mente når jeg var der nå at siden det var 10 år siden og alt har vert fint...så var det mest sannsynlig greit at jeg gikk over til hvert 3. år....men hun skulle skrive forespørsel om dette på det skjemaet hun sendte inn sa hun.

Syns egentlig det føles veldig trygt og greit å ta 1 gang i året eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...