Gå til innhold

neon eher som har sånn mai tei bære ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og kan fortelle meg litt om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har til nå brukt en sånn bæresele, sånn vanlig liksom. nå ha rjeg sett noen med sånne mai tei,. jeg ønsker å fortsatt kunen bære barnet mitt da det er veldig praktisk noen ganger. men hvordan er mei tai å ha,på, hun er nå seks måneder og 6 kilo.

Skrevet

Har ikke mei tai selv, enda. Ei venninne som skal sy en til meg. Var hos henne i går å prøvde fler forskjellige bæreseler. En mei tai som hun hadde sydd selv var den aller beste. Grunnen til det var at da var stroppene som du skal ha over skulderen sydd slik at de passet hennes skuldre, da også mine. Prøvde en annen en som hun hadde kjøpt og på den var stoppene for langt ut til meg, slik at det ble tungt og ubehagelig. Så hvis du skal bestille deg så gjør det helt hos noen som spesialsyr. Det egeniale med de er jo at du kan ha de både forran og bak. Prøvde med Didrik på ryggen jeg, han er 11 kg og 8,5 mnd og kjente nesten ikke at jeg hadde han der. Genialt og veldig god bæring. Hvis det er baby bjørn du har hatt tidligere så kommer du til himmelen nå altså hehe. Kan ikke sammelignes heller. Og i en mei tai sitter barna på rumpen, ikke henger slik som i BB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...