Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere bleier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bytter ca hver 3. time. Og bytter så fort hun har bæsja. Bytter ikke på natta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver 4 time og hver gang hun bæsjer.. Dvs 4 bleier i døgnet på en bæsjefri dag

Skrevet

Her og.. bytter CA hver 3-4 time..spørs hvor bløt bleie er... noen ganger bæsjer han med en gang jeg har bytta å da bytter vi igjen:)

Bytter ikke på natta.

Skrevet

'har inntrykk av at vi skifter veldig lite bleie forhold til andre..

Skrevet

3-4 . time og etter behov. sluttet tidlig med bytting på natta, da han ikke bæsja på seg

Skrevet

Da er det ikke bare meg;) Men klarer ikke tanken på å ikke vaske stumpen ved bytting av bleie..hehe

Skrevet

Ved behov =) Gidder ikke bytte etter 4 timer hvis bleia er helt tørr...ikke at det pleier å være sånn, for ungene mine tisser utrolig mye, hehe!

Skrevet

Varierer veldig:) Skifter når det trengs;)

Skrevet

Minsta på 9mnd bæsjer endel så her går det ca 9bleier i døgnet på henne. 2åringen har begynt gå litt på potta når hun kommer på det, går ca 5-6 bleier der.. Aldri rød stump annet enn hvis de har had diarè pga omgangsjuka... Bruker ikke salve til daglig, kun hvis vi skal kjøre lang.

Skrevet

Ved behov!

Pleier å bytte bleie etter lunsj, etter dupp, etter middag, og til kvelds. Inkludert en bæsjebleie et sted i mellom der samt morgen bleien, er vi vel oppe i 6 bleier om dagen. Er vi heldige kombineres bæsjebleia med en av de andre bleiene, men bæsjing er visst best å gjøre i en helt egen, ny og tørr bleie ;)

Skrevet

Stemmer det carniavale.. gjerne RETT etter man har skifta!

Skrevet

Skifter alltid etter at hun har spist, ca hver 4 time, men blir som regel et par bleieskift innimellom noen av måltidene.. Bytter ikke på natten.. Med mindre hun bæsjer, noe som aldri skjer på natten her..

Skrevet

Her byttes det etter behov, men som oftest blir det hver 3. time og etter bæsjebleie selvsagt...snuppa liker å bæsje rett etter hun har badet eller blitt vasket.....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...