Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Vi bytter ca hver 3. time. Og bytter så fort hun har bæsja. Bytter ikke på natta!
Gjest MyIian Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Hver 4 time og hver gang hun bæsjer.. Dvs 4 bleier i døgnet på en bæsjefri dag
_Mita_<3 Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Her og.. bytter CA hver 3-4 time..spørs hvor bløt bleie er... noen ganger bæsjer han med en gang jeg har bytta å da bytter vi igjen:) Bytter ikke på natta.
Gjest MyIian Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 'har inntrykk av at vi skifter veldig lite bleie forhold til andre..
nickoline og supermann Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 3-4 . time og etter behov. sluttet tidlig med bytting på natta, da han ikke bæsja på seg
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Da er det ikke bare meg;) Men klarer ikke tanken på å ikke vaske stumpen ved bytting av bleie..hehe
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Ved behov =) Gidder ikke bytte etter 4 timer hvis bleia er helt tørr...ikke at det pleier å være sånn, for ungene mine tisser utrolig mye, hehe!
Sunshine c,") Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Varierer veldig:) Skifter når det trengs;)
Sjefsmegga Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Minsta på 9mnd bæsjer endel så her går det ca 9bleier i døgnet på henne. 2åringen har begynt gå litt på potta når hun kommer på det, går ca 5-6 bleier der.. Aldri rød stump annet enn hvis de har had diarè pga omgangsjuka... Bruker ikke salve til daglig, kun hvis vi skal kjøre lang.
Carnivale Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Ved behov! Pleier å bytte bleie etter lunsj, etter dupp, etter middag, og til kvelds. Inkludert en bæsjebleie et sted i mellom der samt morgen bleien, er vi vel oppe i 6 bleier om dagen. Er vi heldige kombineres bæsjebleia med en av de andre bleiene, men bæsjing er visst best å gjøre i en helt egen, ny og tørr bleie
Gjest MyIian Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 Stemmer det carniavale.. gjerne RETT etter man har skifta!
Grorüd.. Skrevet 22. januar 2008 #12 Skrevet 22. januar 2008 Skifter alltid etter at hun har spist, ca hver 4 time, men blir som regel et par bleieskift innimellom noen av måltidene.. Bytter ikke på natten.. Med mindre hun bæsjer, noe som aldri skjer på natten her..
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 Her byttes det etter behov, men som oftest blir det hver 3. time og etter bæsjebleie selvsagt...snuppa liker å bæsje rett etter hun har badet eller blitt vasket.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå