Gå til innhold

Tror dere jeg kan være gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt menssmerter før helgen, trodde da mensen skulle komme. Var i går veldig uvel og kvalm og kjempeoppblåst mage. I natt har jeg sprunget på do hele natta (ikke kastet opp, men det kom andre veien) Syntes det ligner litt på vanlig omgangen.. men mensen kommer jo ikke, er 13 dager over nå. Er det vanlig og få diare isteden for oppkast, er jo veldig kvalm også, men ikke så ille at jeg kaster opp foreløbig i alle fall. Tenkte og kjøpe test idag, men ringte og sa jeg ikke kom på jobb, så da syntes jeg ikke at jeg kan dra på byen heller...

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville dratt og kjøpt en test. Du må da kunne dra på apoteket selv om du er hjemme fra jobben.

Skrevet

En tur på apoteket må da være ok.

En graviditetstest gir svaret, med 13 dager over er det store muligheter.

Skrevet

He he, hadde dette vært meg så hadde jeg ikke vært i tvil, med eller uten test. Har aldri opplevd at mensen har avveket med mer enn 1 dag i forhold til syklusen. Å de tre gangene jeg har vært gravid har jeg vært helt sikker før jeg har testet, men har uansett tatt en test før jeg har ringt legen, bare for å ha et godt svar når de spør om jeg er helt sikker.

Men ta en test du om du er i tvil, skader jo ikke:)

Lykke til!

Skrevet

hei..jeg jikk 9 dager på overtid, og fikk også "omgangssyken" lignendes.. så jeg ville tatt en test.. er ikke verre en de=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...