pimpernell Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Har tenkt å kjøpe leilighet og skal på visning for første gang i dag. Så da lurer jeg på hva som er viktig å spørre om?? Er sikkert mange spørsmål som er lur å stille, som ikke jeg klarer å tenke meg til... Er ikke så inne på dette sjøh! Så svar mottas med stoor takk!
wireless wife Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det kommer veldig ann på prospektet. Du må lese nøye igjennom tilstandsrapporten (se på TG. 0=bra. 1=ok. 2-3=ikke ok (må gjøres noe med (ganske) med en gang). Tilstandsrapporten forteller deg hvor mye ytterligere kostnader som kommer, i tillegg til kjøpesum (husk omkostningene).
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Spør om ting du ikke kan se: elektrisk anlegg, rør, lekkasjer etc Om det har vært råteskader/ fukt.
wireless wife Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Har du prospekt elektronisk kan jeg godt se på det for deg.
wireless wife Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Det står i tilstandsrapporten. Det som er annmerket kan det være smart å spørre om. Noe er selvsagt uten ytterligere informasjon. Avhengig av hva det er.
Frk. Vable Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Er det en leilighet ville jeg kanskje spurt litt om hvor lytt det er og faktisk hvilke naboer du evt. vil få... Har jo litt å si. Ikke kjekt hvis det er kjempelytt og du bor ved siden av noen som har fest døgnet rundt...
pimpernell Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 oi, så masse bra svar! er et oppusingsobjekt, så vi vet jo egentlig at det er rimelig sarva i u.punktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå