Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har fått bekkenløsning. Smerter langt ned i ryggen og rundt halebenet.

Hva bør jeg gjøre for å minske smertene?

Noen som har en god kontorstol å anbefale? Bør jeg unngå å gå i trapper? Hvilken type trening funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vanskelig å gi råd her, men bestill time hos en manuellterapaut. Du trenger ikke henvisning fra lege, manuellterapauten kan selv henvise deg. Du har krav på gratis behandling nå som du er gravid og 6 uker etter fødsel.

Jeg får veldig god hjelp av manuellterapaut. Har fått veiledning på trening, øvelser jeg skal gjøre hver dag og hverdagsråd. Anbefaler det på det sterkeste!

Skrevet

Jeg går til akupunktur og jeg selv føler dette hjelper meg MASSE igjennom hverdagen. Du burde unngå trapper, ta lange steg og sitte med beina i kors.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

jeg har fått beskjed om å unngå trapper, ta korte skritt og sove med en pute mellom bena når jeg ligger på siden :-)

Ellers har du noen øvelser du kan gjøre. Dersom du har fått et par bøker av legen din står det en del øvelser i den ene boka :-)

Skrevet

Ved mistanke om bekkenløysing, gå til manuellterapeut. Det er gratis ved henvisning frå lege, sjølv betalte eg 140 kroner for timen sidan det var privat.

Det er mange som reagerer ulikt på ulike former for behandling når det gjeld bekkenløysing/lidelse. Det er difor viktig å få rett diagnose og dermed konkrete øvingar og tips til kva som vil hjelpe DEG.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...