Kanutten & småen + Lucia Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Nå MÅ vi kjøpe oss en lettere ekstra vogn.... Noen anbefalinger?
snartmammapåny Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Den er kjempe grei. Har hatt den siden mini var nyfødd, da man kan feste maxicosi bilstolen på den. Kjempe praktisk! (man kan og kjøpe hardbag til den om man skulle ha behov for det) Jeg har den somregel liggende i bilen og bruker den når vi skal på shopping. Eneste "negative" med den er at ryggen bare kan legges halvveis ned. Altså ikke full liggestiling. Men det er det jo få traller av det slaget som kan slik jeg har forstått det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå