Kakebakesøte Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Har ikke hatt noe spesielt med mensmurring i dette svangerskapet, men nå det siste døgnet har jeg hatt mye av det. Mest i natt egentlig. Jeg husker ikke fra forrige gang at jeg hadde så mye av det så nærme termin, mulig det. Er det tegn på noe eller skal jeg bare sitte og tro at jeg enda har en stund igjen med venting hehe. (fødte en uke over termin sist) Er forresten akkurat havnet i 29. uke.
tudeluuu Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har det akkurat på samme måte! Det murrer og står i, og hvis jeg har "jobbet" litt, så sitter jeg i flere timer med kynnere og mensmurringer. Har hatt det sånn den siste uken. Husker at det var noe lignende som dette den siste uken før jeg fødte sist, så jeg tenker at det kanskje er vondere denne gangen + at det kanskje starter tidligere for at kroppen har vært igjennom dette før? Håper og tror at jeg ikke trenger å gå sånn i 2-3 uker til. HAr termin 7. februar =)
Kakebakesøte Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Næmmen, da har vi jo termin på samme dag da hehe. Vi får håpe de bestemmer seg for å komme før - slitsomt å bare vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå