Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hei åssen er dette med fullmåne den er jo i dag ikke sant? men var det den som kom i går og var til morgenen i dag eller er det den som kommer i kveld som er til i morgen? Dette lurer jeg på.
vannkvinne82 *060208* Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 en regner månen som full over ca tre døgn. så det er begge deler:)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Den var helt full idag kl. 14.31 om man leser astrologiske kalendre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå