Gå til innhold

Rolige og aktive dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aktivitetsnivået i magen min skifter veldig fra dag til dag. Jeg har ikke lagt noe spesielt vekt på dette siden det har vært slik helt fra jeg begynte å kjenne liv hver dag rundt uke 20. Jeg har rett og slett bare tenkt at det sikkert er normalt at han har rolige og aktive dager, og ikke bekymret meg mer for det. Men nå lurer jeg på om det er andre som opplever det slik, eller holder deres babyer noenlunde samme tempo hver dag? Jeg kjenner jo liv hver dag, men noen dager kommer det mest ett og ett spark, mens han andre dager ligger og knuffer og dytter hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veksler her også. Er en ganske rolig baby stort sett, men plutselig tar helt av innimellom. Tar ikke av hver dag, og finner ikke noe mønster. Så har egentlig tenkt her også at det bare er slik han er. De fleste dagene er det bare daffe dunk innimellom, men alt er jo fint på alle kontroller. Er 40+1..

Skrevet

Er fint å høre at det ikke er bare her aktivitetsnivået er skiftende. Er i uke 39 og idag har han vært veldig rolig, og det er jo grunnen til at jeg la inn dette innlegget idag. Igår derimot var han helt turbo. Men jeg har jo kjent en del enkeltspark (harde også) og litt dytting, pluss at sambo lyttet på hjerteslagene før han dro idag.

Skrevet

Å nå ble jeg lettet! Min er sprellemann i noen dager for så å "være utslitt" noen dager etter. Godt å høre at en ikke er alene:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...