Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Når er det forsvarlig mener dere å fly med babyene våre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fly kan du gjøre med en gang. Det er faktisk enkelte som må ta fly hjem fra der de var på sykehus.

Om du skal til utlandet på feie er det en annen ting.

Skrevet

SKal ikke fly til utlandet. skal fly fra Oslo til Bergen da vi må i en komfirmasjon i mai:) Er jo en kort flytur, men har alltid tenkt når jeg ser slike små på flyet..at offa meg,de der er da litt små til å ta med på fly

Skrevet

Det er faktisk mye lettere å ta de med på fly når de er små i forhold til når de blir 1,5 og 2,5 år eller eldere. Bare amme, gi flaske eller smokk når dere tar av og lander.

Skrevet

Jeg fløy med min minste da han var 11 dager gammel. Fra Madrid - Oslo - Trondheim. Ikke noe problem. De er som regel veldig rolige og sover.

Skrevet

Hei! Skal fly mye som gravid (flyr til jobb og fra jobb hver dag)og ogsaa med spebarn mange smaa korte turer er verst. De kan jo ikke utligne trykket ned aa gjespe med kjeven eller blaase. Amme/flaske er derimot ok trykk utlignende. Et stort fly type syden har opp til 8000 foot kabin hoyde. Det er ikke veldig vanlig aa fly smaa fly hoyere enn dette. Farten man gaar ned og opp I ant fot/ min varierer med farten til flyet som igjen blir bestemt av ulikefaktorer- denne farten bestemmer hvor plagsomt det blir for barn og voksene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...