Gå til innhold

Hva pokker skal jeg jobbe som????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjørt meg helt fast....: ( Har vært sykemeldt en stund nå pga depresjon. Har utdannelse, men tviler på om jeg får bruk for den. Sosial angst og elendig selvbilde gjør seg ikke så bra på jobbintervju.... I jobbannonsene ser jeg bare drittjobber jeg ikke orker tanken på. Eller så er det så utrolig mye som kreves. Jeg vil gjerne ha litt ansvar og utfordringer, men samtidig så er det vel det som skremmer meg. Vil så gjerne drive med noe meningsfylt. Noe som virkelig gir meg noe. Noe kreativt. Men jeg ser ingen muligheter...bare problemer.

Har litt penger, så jeg hadde hatt muligheten til å starte noe for meg selv. Men det virker så skummelt. Godt å ha kontrollen helt selv. Men det blir så mye ansvar og bekymringer. Greit å gå hjem fra arbeid klokka 4, og slippe å dra med jobbtanker hjem...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har noen jobb for øyeblikket i det hele tatt, så er det bare å hoppe i det. Drittjobben kan du kvitte deg med når du kommer over noe du liker. Jeg vet ikke hva slags grad av sosial angst du har, men hvis det er en mild variant så vil det være terapi å komme seg ut blant folk og ut i jobb. Bra for selvbildet er det også. Og så kan jeg jo slenge på standardrådet om å fokusere på mulighetene. Det er en klisjé, men det er jo faktisk noe i det. Lykke til!

Skrevet

Føler det samme som deg. Har fått tips om www.grunderjenter.no men nettstedet er ikke lansert ennå. Tror ikke det er lenge til. Kanskje møtes vi der for litt motivasjon og inspirasjon? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...