miriam007 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Og jeg kunne ikke vært mer fornøyd Endelig, etter 3 år med helvete fra hans side ser jeg ett lys i tunnelen. Han har hele tiden prøvd å få meg tilbake, noe som har vært fryktelig slitsomt. Nå kjenner jeg ikke den nye damen hans, har kun sett ho noen få ganger. Men ho virker som en trivelig dame. Så nå håper jeg bare de blir lykkelige sammen, og at ungene liker ho )
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Da er det bare en ting å gjøre, satse på at det holder livet ut=)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Ble nesten litt overrasket over den positive holdningen her jeg - mange ville nok ha blitt sjalu og bittre istedet :-)
miriam007 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Er noen av venninne mine som synes jeg er rar som er så positiv. Selvfølgelig er det litt rart å tenke på at en fremmed dame skal ta del i barna mine sitt liv. Men jeg kan jo ikke forvente at eksen min skal leve alene for resten av livet. Siden det har vært så mye styr, fordi han har prøvd alle tenkelige midler for å få meg tilbake, tror jeg nok både ungene og jeg kommer til å få det bedre nå. Satser på at humøret hans stiger også ) Det eneste jeg vil er jo at han og ungene skal ha det bra. Om jeg setter meg på bakbena pga dette vil jo ungene merke det, og d har de så vist ikke fortjent ) Ikke vil jeg oppnå noe med å være vanskelig heller. Kanskje jeg er merkelig, men er faktisk utrolig glad i dag. Takket være denne nyheten )
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har det på samme måte. Faren til sønnen min var en bitter, bitter mann lenge etter bruddet. Han gikk å surmula og var stakkarslig og ville ha meg tilbake i sin hule hånd. Endelig, for noen mnd siden, møtte han ei ny... Deilig :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå