1+1=2+1+x Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Hvilken krem bruker dere til babyen? Min lille har tørre partier i ansiktet... a-crem hjelper lite (dessuten er det jo desse parabenene da). Noen tips?
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Har prøvd både SebaMed stellekrem og Vitapan, og begge ser ut til å fungere fint...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 SebaMed spesialkrem og Locobase funker bra på jenta vår.
Sol + spire Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hei! Nå som det er vinter er det viktig at de små blir smurt både før og etter luftetur.. Da tenker jeg hovedsakelig på ansiktet. A-creme er den fineste kremen jeg har prøvd på jenta min. Den kan også brukes på resten av kroppen. Kjempefin. Den har vært på markedet lenge for min mor brukte den på oss da vi var små. Fås på apoteket..
Sol + spire Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 hehe....så ikke før nå at det var den du brukte...beklager...funker fint her...
camillah 2 små Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Jeg bruker bare A-creme, siden jeg har igjen en del fra jeg var gravid, og det funker fint.. Har dessverre ikke tips om andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå