Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte med husarbeid for ti minutter siden.. Så skulle jeg løfte bort en pappeske for å få tørket støv der den sto.. Da skjedde det noe i ryggen min. Rakk så vidt å bære den fem skritt og sette den fra meg før jeg falt i golvet =/ Jeg besvimte ikke, men ryggen og bena sviktet liksom. Var så vidt jeg klarte å reise meg opp igjen og komme meg ut i stua. Måtte sette meg i kontorstolen foran dataen fordi det er det eneste alternativet. Hvis jeg hadde satt meg i sofaen tror jeg ikke at jeg ville kommet meg opp igjen. Det gjør vondt! Bare å sitte gjør vondt. Noen som vet hva dette kan være? Og hva gjør jeg? Skal jeg ta det rolig litt og se om det gir seg? Eller skal jeg ringe samboeren min som er på jobb? Jeg tror ikke jeg kommer til å klare å gå på do en gang hvis det skulle bli aktuelt =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg på sofaen, ring samboern og vurder om du trenger legehjelp. Om du ikke får retta deg opp eller beveger noe særlig på deg kan du være uheldig nok tilå ha en skiveutgliding i ryggen eller noe annet gøy...Jeg ville nok dratt til legen. Om ikke annet så for råd om hvordan man skal unngå å gjøre det værre. God bedring.

Skrevet

Jeg tror jeg ville blitt i stolen og ringt samboer og lege. God bedring og lykke til.

Skrevet

Har prata med mamma og samboeren min. Mamma tror det kan være ei nerve som har kommet i klem eller i verste fall skiveutgliding. Prøvde å komme i kontakt med legekontoret også, men der er telefonen stengt til halv to..!

Har blitt enig med samboeren min om at jeg skal prøve å ringe legen igjen halv to eller ringe tilbake til samboeren min hvis det blir verre.

Skrevet

Ikke ring legekontoret, ring til legevakten! Der er de på vakt hele tiden!

Det høres ikke godt ut for deg... Håper du får hjelp kjapt! SI i fra hvordan det går da!

Hvor bor du? Kanskje du kan får hjelp til å finne nr til legevakten. Jeg kan ikke sitte på nett så lenge, så kanskje noen andre kan lete om jeg ikke rekker det.

Skrevet

Jeg bor veldig landlig til og her er bare legevakten åpen uteom ordinær kontortid... Skal nok gi en oppdatering etter hvert. Er "bare" 40 min til legekontoret åpner telefonen igjen nå =/

Skrevet

Ring legen og få time!

Ring samboeren din og få ham til å komme og hjelpe deg til legen!

Og så fort som mulig!

Skrevet

Selv om legevakten bare har åpent utenom ordinær kontortid så skal det være et telefonnummer man kan ringe ved behov for øyeblikkelig hjelp (snakker ikke om 113 altså), dette er legevaktnummer hele dagen,også når telefontider er stengt og under vanlig åpningstid.

Man må jo kunne få fatt i legen når det er akutt og ikke vente på telefontider!

Håper du har fått hjelp! Og god bedring til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...