gulda Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 I natt våknet jeg opp helt gjennomsvett, dryppet av meg! Var sååå ekkelt!!! men følte meg fin i formen, ikke noe som tydet på feber, og var litt i svima. Rev av senga, og skiftet og sånt, og klarte å sove videre (skal rydde skikkelig opp nå). Tenkte ikke mer over det enn at det var litt ekkelt! Men mannen min ble lit bekymret, og lurte på om jeg ikke bør ringe legen. Har kjent litt liv i dag, og vet ikke hvaj eg kan si til legen en gang.. Er det noen grunn til bekymring? Har jeg oversett noe her..?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Ingen ting og bekymre seg for. Du har sikkert en del vann i kroppen. Våkner svett hver eneste natt jeg. Jeg har mye vann nå da. Kroppen sin måte å kvitte seg med noe av vannopphopningene på.
gulda Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 Takk for svar!!! Har ikke merket noe til vann i det hele tatt, egentlig -bare bittelitt i beinene. Men satser på at det bare var det da likevel. Blir bare litt i tvil når mannen plutselig reagerer.. Men når jeg føler meg ok, så skjønner jeg ikke at det kan være noe galt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå