ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ble fortalt at dem testene som selges på helsekost er di mest sensitive )
vil ha en til=) Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Tror CB digital er mest sensitiv.Den kan du ta opptil 4 dager før IKM (morgenurin).Har behov for mye mindre hcg-konsentrasjon enn vanlig CB.
kropp Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 men det er jo bare 51% av de som er gravide som tester positivt med CB digital 4 dager før ifølge det som står på pakken
vil ha en til=) Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Stemmer det...men spørsmålet var hvilken av dem som var mest sensitiv...og det er CB digital.Vanlig CB trenger høyere hcg-kons....er nok lurest å vente til nærmere IKM uansett....men jeg har f.eks alltid slått ut på tester før IKM:)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 sist jeg var graivd.. så slo cb digital ut 5 dager før ikm... tester positivt tidlig jeg også...så da kan jeg prøve meg på en sånn en... hehe... spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå