Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 jeg er nå over 3 uker forsinka med tante rød, jeg har tatt 4 tester i løpet av denne mnd og alle er negative, siste jeg tok viste en tynn strek på positiv, men dette etter de 5 minuttene som du ikke skal lese av hvis det har gått så lang tid. jeg skjønner ingenting.. har alltid vært på tiden med tante rød, men etter at jeg slutta på yasmin i desember så kommer det ingenting.. har hatt utflod som er litt brun-rød aktig for noen dager siden. noen som har erfaring med dette? vil så gjerne være gravid men siden testene sier nei så kan jeg vel ikke være det?
mmognr2 Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Å som jeg kjenner meg igjen! Jeg hadde den samme opplevelsen i fjor vår. De sluttet jo å lage Trionetta, så jeg prøvde litt andre merker. Det ble skikkelig krøll, og så tenkte jeg bare; nå slutter jeg og venter på TR. Men den kom aldri! Den hoppet faktisk over en hel mnd! Å jeg helt på styr for jeg trodde jeg var gravid og ikke planlagt å greier. Men det var ingenting. Kroppen reagerte vel bare på de forskjellige hormonene. Men TR kom til neste "runde" til vanlig tid... Ikke for å ta bort håpet... men muligheten er der jo.... Lykke til uansett!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2008 ok takk for svar. har gått på yasmin i over 5 år nå. sluttet pga vi skulle prøve å få en liten en;) men tror jo ikke at jeg er gravid egentlig men ønsker det så gjerne.. får bare vente å se om den kommer neste gang da:)
AO3 Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hvis du alltid har fått mensen til rett tid mens du gikk på yasmin, er det pga pillene. Nå som du har sluttet, tar det ofte litt tid før hormonene *dine* er tilbake i vanlig gjenge igjen. Kroppen din har jo vært "overstyrt" av hormonene i p-pillene i 5 år. Hvis du leser litt på innlegg her inne, er det mange som har det samme problemet. Selv sluttet jeg på yasmin for 3 uker siden. Ikke tegn til tr enda, men jeg regner med det tar ganske lang tid for meg, for jeg har uregelmessig mens når jeg ikke tar p-piller. På p-piller er jeg også helt regelmessig, selvsagt. Lykke til!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 takk for svar. jepp, er nok disse hormonene som tuller;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå