Gjest Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 igjennom 2 år.: jeg måtte gå hjem på nyttår og var gravid. kl var jo 4-5 tia:/ han drakk på julaften til kl 2. med barna i samme hus å jeg edru, barna skrek og var urolig. han drakk nyttår, så jeg var alene med barna da å. sto ute alene å så på rakkettene. juger hele tiden om hva han har gjort på fest. tenkt på søsteren min (hun er 1 år yngre) , på en sexual måte og sagt om det til meg 2 ganger. vil ikke ha sex så ofte når jeg vill, og når han vill så er det alltid sånn at han gir meg nærhet osv. bare like før. og aldri i værdagen tilvanlig... har forlova oss men vil ikke gifte seg. vi er sammen og egentlig trives sammen, men jeg sliter me de tingene han har gjort å gjør.. han ser ikke så tungt på d, men d e vondt å være den som sitter igjenn alene. han er kjempe gla i barna og er en godt menneske. men av å til blir han et helt anna person som sånn når han drikker, jeg får jo han ikke til å slutte å drikke..han drikker ikke ofte men når han drikker så drikker han mye,lenge og alltid finner på no som han aldri ville ha gjort ellers. vill ikke si jeg er perfekt langt i fra! men det er mest han som skuffer å sårer meg enn omvent. han nekter å gå i familieterapi også..han merer det er ingen nytte å blande inn andre personer. jeg stoler ikke på han som jeg gjorde før...å greier ikke å stole på han.. men det jeg lurer på hva hadde dere gjort, dere som har barn?!? Hilsen en forvirra mamma:/
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Tja... Har ikke barn men... Det høres jo ikke bra ut dette her. Vet ikke om jeg hadde klart å svelge at han hadde tenke på søsteren min i en seksuell sammenheng... Og det med drikkingen høres jo ikke greit ut - hvis han fortsetter med det når han ser at det skaper problemer for deg og barna, så ville jeg absolutt ha forlangt at han søkte hjelp! Det virker jo som om han har et drikkeproblem. og det må du ikke la ungene dine vokse om med. Er selv barn av en alkoholiker, og mye lidelse hadde vært spart dersom problemet hadde blitt tatt tak i og ikke bare dekket over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå