ifie Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Det er borti 14 minus i dag, men skikkelig nydelig vær! Helt vindstille. Har kjempelyst å gå ut en tur, men er så usikkert i forhold til snuppen min, da. Han er snart 8mnd. Noen synspunkter?
tonemelone Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ville pakket ham godt og lunt inn i vogna, og gått en tur! :-) 8 mnd, sover han i vogn (bag) eller sportsvogn? Grunnen til at jeg spør er at jeg har gått over til sportsvogn-delen for et par dager siden, selv om han bare blir 5 måneder i starten av februar. Men, bagen er for kort, så han ligger og sparker i enden, og stanger da hodet i toppen. MEN, synes jo det er litt tidlig med sportsvogn... Han ligger bortimot helt flatt, og han ligger i dunpose med lammeskinn i bunnen... :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Jeg brukte å bruke et "tett" regntrekk på vogna på slike dager, husker jeg. Da ble det lunt nedi vogna.. Med tett regntrekk, mener jeg den typen en har på enkelte sportsvogner. Det er heldekkende med pustehull på sidene. Ellers ville jeg nok ha pakket godt rundt poden, kanskje hengt et helseteppe over åpningen (nå blir jeg vel hengt, tenker jeg) når han sovnet.
ifie Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Vi bruker sportsdelen, ja. Vi byttet da han var ca 5.5mnd så vi fikk god plass til voksiposen. Har lammeskinn under posen og teppe over, og i dag blir det masse masse ullklær inni (og baby heeelt innerst). Takk for positive svar begge to! Da blir det en liten tur ut i knitresnøen i dag! (kanskje vi t.o.m får se sola!? )
tonemelone Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Det har dere sikkert veldig godt av begge to!!! :-) Fullmåne og greier idag, vettu! Bor dere langt nord, siden du er usikker på om dere får sett sola? Hihi, baby heeeelt innerst, det var morsomt skrevet! Jeg har nettopp oppdaget at gullungen min ikke tåler ull inntil kroppen... :-( Teppe..., åssen teppe bruker du da?
ifie Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2008 Vi bor i Mo i Rana. Det er jo under polarsirkelen, så hadde det ikke vært for alle fjellene hadde vi hatt sol hele tiden... JA, det er perfekt fullmånevær også! Her kan vi heldigvis bruke ull innerst. Vel, jeg sier "heldigvis", jeg, men det fungerer da veldig godt å ha ulla uten på bomulla også! Vi har et helt vanlig fleece (hvordan i all verden skrives det??) -teppe. Lyseblått med pingvin og isbjørn på Det er ganske stort, da, så det dekker godt
tonemelone Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Høres vakkert ut!!! :-) Ja, det skrives sånn, fleece! :-) Jeg får gå til anskaffelse av et sånt jeg også, til kaldere vær... det er jo godt å ligge på inne også... :-) Bruker du selene i sportsvogna når han ligger i pose?
ifie Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2008 Nei,vi bruker ikke selene. Posen er så stor at han ikke kommer seg noen plass. Tror jeg, da! De gangene han sitter i vogna, er han så opptatt med å følge med på alt som skjer at han sitter i ro Nå kler vi på og går ut! Ha det!
pappan til mia Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 bare å gå ut det:) Barn sover kjempegodt i kaldt vær:) Bare pass på at de ikke fryser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå