Bebis120408+150511 Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 ting man trenger til babyen som f.eks oljer,kremer, sink salve, febertermometer, neglsaks osv? hadde jo vært kjempe kjekt slik at man får med seg det man trenger!
Gjest mphs Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Ja apoteket har en slik pakke. Men den inneholder ikke akkurat den oljen og de kremene jeg liker.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Apoteket har en og Liberoklubben har en. Begge har prøver på bleier, kremer, oljer og en leke eller to.
mammalade4 Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hei i England er de veldig flinke på sånne billige pakkeløsninger. Veldig populært og koster ikke skjorta.
Gravidsmurf :) Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 hei allianceapotekene har også noe nå, på nettbutikken dems, der har de rosa og blå, der er det mye forskjellig som foreksempel: mesoft ammeinnlegg febermåler øyedråper vaskeservietter brystvortekrem silulen sink salve sebamed stellekrem brosjyre og rosa eller blå stellebag
Tredjemann på vei :D Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Synes den var super den pakken vi kjøpte på Apotek1 til førstemann i 2005! Den inneholdt neglesaks, termometer, fingertannbørste (sånn myk sak som du setter på fingeren din), babytannkrem, shampo, olje, badeolje, badeskum, babybad, engangsvaskekluter (tror jeg) og sikkert mer som jeg har glemt...!
Gravidsmurf :) Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Apotek 1 har ikke sånn lengre, nå er det babypakken de har som alle apotekkjeder har. Apotekets Babypakke inneholder bl.a. disse vareprøver: • 12 stk. Pampers New Baby bleier • Always Ultra Normal + • Mam Science smokk • Fisher Price weaning bowl • Bok fra Sandvik • Sebamed vaskeservietter • En tube Zendium første tann 15 ml • Neutral dusjgele 30 ml • En utgave av Foreldre & Barn den bestilles på nett eller du kan fylle ut et skjema på apoteket. men må være 3 mnd før fødsel eller 3mnd etter fødsel.
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Siljemor - Oliver + junibaby Tror det er den jeg kjøpte til lillemann også. Var i begynnelsen av 2006. Alt dette lå i en hvit toalettmappe (ganske stor) ? Var kjempe fin. Tror det lå et lite fleecepledd oppi også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå