Gå til innhold

finnes det en startpakke med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ting man trenger til babyen som f.eks oljer,kremer, sink salve, febertermometer, neglsaks osv? hadde jo vært kjempe kjekt slik at man får med seg det man trenger!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja apoteket har en slik pakke.

Men den inneholder ikke akkurat den oljen og de kremene jeg liker.

Skrevet

Apoteket har en og Liberoklubben har en. Begge har prøver på bleier, kremer, oljer og en leke eller to.

Skrevet

Hei i England er de veldig flinke på sånne billige pakkeløsninger. Veldig populært og koster ikke skjorta.

Skrevet

hei

allianceapotekene har også noe nå, på nettbutikken dems, der har de rosa og blå, der er det mye forskjellig som foreksempel:

mesoft

ammeinnlegg

febermåler

øyedråper

vaskeservietter

brystvortekrem

silulen sink salve

sebamed stellekrem

brosjyre

og rosa eller blå stellebag

Skrevet

Synes den var super den pakken vi kjøpte på Apotek1 til førstemann i 2005! Den inneholdt neglesaks, termometer, fingertannbørste (sånn myk sak som du setter på fingeren din), babytannkrem, shampo, olje, badeolje, badeskum, babybad, engangsvaskekluter (tror jeg) og sikkert mer som jeg har glemt...!

Skrevet

Apotek 1 har ikke sånn lengre, nå er det babypakken de har som alle apotekkjeder har.

Apotekets Babypakke inneholder bl.a. disse vareprøver:

• 12 stk. Pampers New Baby bleier

• Always Ultra Normal +

• Mam Science smokk

• Fisher Price weaning bowl

• Bok fra Sandvik

• Sebamed vaskeservietter

• En tube Zendium første tann 15 ml

• Neutral dusjgele 30 ml

• En utgave av Foreldre & Barn

den bestilles på nett eller du kan fylle ut et skjema på apoteket. men må være 3 mnd før fødsel eller 3mnd etter fødsel.

Skrevet

Siljemor - Oliver + junibaby

Tror det er den jeg kjøpte til lillemann også. Var i begynnelsen av 2006. Alt dette lå i en hvit toalettmappe (ganske stor) ? Var kjempe fin. Tror det lå et lite fleecepledd oppi også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...