LadyLuck & Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 trenger en nå når vi blir fire. hadde vært greit til Atekatten på 1 år, så trenger vi ikke bruke tvilling/søskenvogna år det bare er han som skal ut. (som f.eks når han skal til besteforeldre etc.)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Vi kjøpte en kjempefin carena trille (reisetrille) netopp på salg hos babyshop. Var satt ned til 699 fra 999 kr. Superførnøyd!
Stina <3 Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 jeg har en fra carena som her helt grei. Også har jeg en fra jysk (superbillig 200 kr eller noe) som jeg har brukt masse. helt grei
Tre søte jenter:) Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Vi kjøpte en Carena Easy i sommer. Veldig bra med full liggestilling og stor og praktisk handlekurv under. God å trille er den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå