Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om disse vinteraktivitetene? er det best å la være eller går det fint? hva kommer dere til å gjøre i vinter ettersom magen vokser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står telemark og det gikk fortsatt fint i uke 20 iallefall:) Har snakket med flere jordmødre og legen min som alle støtter denne aktiviteten så lenge man ikke er ekstremt ustø og dermed har mye fall i stor fart osv.

De jeg snakket med sa iallefall at det var en kjempefordel at jeg holder meg i aktivitet og lever mest mulig normalt som før. Men så har jeg stått på alpint og telemark siden jeg var 2 år, og holder meg nå i snille bakker i roligere tempo og begrenset med tid.

Langrenn derimot er jeg ganske ustø i så det utsetter jeg til babyen er født;)

Skrevet

Jeg holder meg borte fra alpint/telemark, synes det er for risikabelt pga stor fart. Men jeg går langrenn og fortsetter med det så lenge jeg orker. Tar det selvsagt veldig rolig i nedoverbakker...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg har pakket bort alt av ski. Vil ikke risikere noe som helst her i gården (høres kanskje litt hysterisk ut, men har mistet 3 ganger tidligere så...)

Mange som går langrenn vet jeg, men hadde ikke tatt sjansen på alpint. Dersom du ramler da har du gjerne litt mere fart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...