Gå til innhold

ang. vogn på fly.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal reise med fly nå, herregud, er jo ikke så lenge til.. kansje pakke?

anyway!

har hørt man kan ha vogna til lillingen med helt til flydøra, så tar de vogna ned, så får du den tilbake igjen, når du går ut av flyet. at det er som med rullestolene.

stemmer dette?

vi skal reise fra alta til oslo med sas.

og fra oslo til tenerife med mytravel.

har de sånn på gardermoen at man kan ha vogna helt til flydøra? er jo et herk på den milelange flyplassen i oslo da, å gå å bære på mini... må sy en bæredings da jo!

fysj, så mye å tenke på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

ja, eg vet eg mase...

Skrevet

Vi måtte sjekke den inn når vi sjekket inn bagasjen. Må sjekkes inn på spesialbagasje.

Skrevet

Jeg hadde min vogn med når jeg reiste fra London sist vertfall. Satte den bare nedenfor flyet så tok de den tilslutt. Men ring SAS å hør da vel om du er usikker. Men jeg syns ikke det var noen grei løsning uansett da, syns det var lettere med bæreselen.

Skrevet

altså, vi skal ikke ha storvogna med, bare lille-trilla. og har hørt det går ann å ta den med til flydøra, akkurat som rullestolene. de setter jo først inn barnefamilier først, må jo være en grunn til det da..

Skrevet

eg har ikke bæresele. har en sydd bæredings, men vet ikke om mini kan sitte framover i den.. mei tai?

Skrevet

Ja,d lurer jeg på og ;-).....!!! Jeg spurte Ving om dette,men fikk til svar at jeg ANTAGLIG måtte sjekke inn vogna sammen med baggasjen :-( !!! Men jeg har ei venninne som fikk beskjed om at hun kunne ta med vogna til utgangen,så d er jammen ikke lett å bli klok på dette..! Du kan jo ringe og høre du og,så kanskje du får ett tredje svar ;-)))))))))

Skrevet

her står på siden demmes:

Infants/babyer som ikke sitter på eget sete får ta med en barnevogn av normal størrelse, men omfattes ikke av vektene ovenfor. . Vennligst observer at det ikke er tillatt å pakke noen form for bagasje sammen med barnevognen.

Skrevet

Barn i flyet

Alle barn under 2 år skal sitte fastspent på fanget til en voksen under start og landing. Til de minste (maks 12 kg), kan det i et meget begrenset antall tilbys en cradle (en slags vugge) som er spent fast i flyet. Du bør huske på at det i enkelte fly kan forekomme begrensninger på antall spedbarn. Det henger sammen med at luftfartsloven krever at det skal være surstoffmasker til alle. Større barn må alltid plasseres i eget sete under start og landing.

Skrevet

får ta med mei tai'en, å håpe på eg vår ha vogna med til utgangen da...

kan liksom ikke ringe, gidde ikke ringeå mase på den mann, sjefen til min kjære. vi reiser med jobben hannes, så.. ikke bestilt selv så..

Skrevet

På Gardermoen har vi mått leverer vogna ved innsjekk. Men når du kommer forbi passkontrollen, så har de slike fine små handlevogner som de har i butikkene. Hvis ungen kan sitte selv, så fungerer den helt greit.

Skrevet

Ring SAS og spør, det er vel de dere skal fly med til Gardermoen.

Ellers er det som Snulder sier fine traller på Gardermoen som ungene kan sitte i, vi har aldri hatt begov for vogn på flyplassen der ihvertfall. Mye kjekkere å få sjekket inn vogna også, mindre å drasse på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...