Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg synes underlivet mitt ser forferdelig ut nå (33u, har vært slik en god stund). Akkurat som kjønnsleppene er blitt mye større og fyldigere. Den ene virker større enn den andre og føler meg rett og slett stygg nedentil. Flere som har det slik? Evt. noen som vet om alt blir som før etter fødselen? Jeg har født en gang før, men kan ikke huske at jeg følte det slik da. Kanskje det er arrene fra sist gang (som jeg ikke har merket noe særlig til før) som gjør dette nå? Setter pris på andres erfaringer, håper dere skjønner at jeg undertegner med anonym... :-)
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Det kan bli ganske store forandringer, og det kommer vel mest av den økte blodmengden og blodgjennomstrømningen der nede. Slimhinnene i underlivet utvider seg også for å kunne strekkes mer når babyen kommer, og det er jo en fordel. Så dette er helt naturlig, og vil gå tilbake etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 ENDELIG noen med samme erfaring som meg. Jeg har begynt å lure på om jeg var helt unormal?!?! Hele underlivet mitt er helt mykt og "hovent", og har vært sånn helt siden uke 12!! Jeg har også mindre følelse der nede, så sex er mindre interessant enn før, til og med kjæresten synes også det er mindre deilig å ha sex med meg nå. Rare greier, altså! Jeg trøster meg med at siden jeg har mindre følelse der nede, så blir det kanskje ikke SÅ vondt å føde??! Ha ha.. Jeg er forøvrig førstegangs..
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Kan ikke si at jeg har sett det nei...Men kjenner de (leppene) er litt mer hoven...Og så føler jeg meg litt mer åpen (?)..hehe, hvis du skjønner... Er mitt andre dette også, men kan ikke si annet enn det jeg har skrevet at jeg ser og føler meg anerledes... Vil vel tro at ting blir som før ja.=o) Vel mest mulig lik i allefall...Er selv 33+5 idag...=o) Hjalp kanskje ikke så mye...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har fått så mørk farge på huden der nede jeg... litt utover lårene og under armene.... hmmm rare greier, men det kommer vel av samme grunn som at vi blir mørkere på aerola (eller hva det heter) og får fødselsstripe på magen...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Sånn har jeg det også. Har kjent det ganske lenge, er nå i uke 37 og regner med at det blir mer og mer hovent fram til fødselen, og så går det tilbake igjen etterpå. Det er nok pga hormoner og øket blodtilførsel, hele kroppen gjør seg klar til fødsel :-) Selv føler jeg meg ganske så usexy og som en kjøttkake nedentil ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Uff ja.. Ser ut som om kjønnsleppene mine har blitt lenger, eller "henger" liksom mer.. Helt forferdelig.. Syns det ser så latterlig ut at jeg bare må le.. Så der ble det stopp på intimbarberingen for en stund ja.. Haha.. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Tusen takk for mange svar! Godt å høre at det ikke bare er jeg som føler meg ganske ulekker på det området for tiden... Da krysser vi fingrene for at vi snart blir like lekre som før! :-) Hilsen hovedinnlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå