Gå til innhold

Noen som vil være med på en presentasjon??=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan:)

Tenkte de hadde vært kjekt å vite litt om hverandre, hva vi jobber med, langt vi er på vei,hvilket kjønn vi venter, alderen, hvilket fylket/plass vi kommer fra og intresser??:)¨¨

Selv er jeg en jente på 21 år, fra Sogn og Fjordane, som venter første mann. En liten gutt i følge ultralyden:) Det var ikke helt planlagt, men nå gldere vi oss mer og mer. Har termin 8 juni:)

Til galig jobber jeg som servitør og butikkmedarbeider. Bor ilag med barnefaren og har bodd i lag i snart 2 år:) Han er verdens hærligste. Ellers prøver jeg å studere når jeg har tid til det, studere ved NKI som interiørarkitet:) Visst jeg har enda mer tid igjen av dagen liker jeg å gå meg en lang tur, trente å svømmte mye før, men må nå ta det med ro pga bekkenløsning:(

Det var litt om meg:D Håper på maaaaaange svar:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei. God ide:)

Jeg er fra Oslo, har verdens kjedeligste jobb og er 15 uker og noen dager på vei med andre barnet. Førstemann er 1,5 år. Kjønnet vet jeg ikke ennå, men har tenkt til å spørre på ultralyd om et par uker. Blandt interessene mine er trening men den interessen dabber av etterhvert som jeg ikke har klær å trene i. Vanlige treningsbukser er for trange, hm sine bare sklir ned og de på "den kule mage" er jo rådyre. Nesten 1000 kroner for ei treningsbukse! Begynner å lure på om jeg er den siste gravide treneren i verden...? ;)

er forresten 28 år og gift med en mann som er akkurat like gammel.

Skrevet

Hei =)

Jeg er ei jente på 25 år (fyller 26 i mars) opprinnelig fra Ringerike kommune, men bor på Brandbu i Gran kommune. Jeg bor sammen med barnefar. Han er 28 år og jobber med restaurering av gamle bygninger. En skikkelig handyman =) =) Vi venter vårt første barn og det er planlagt.

Jeg er utdannet barnevernspedagog og har arbeidet i barneverntjenesten i til sammen et og et halvt år. Akkurat nå er jeg desverre hjemmeværende fordi jeg ikke har hatt noen fast jobb. Har bare fått engasjementer og vikariater. Og nå ser det ut til at det kan spøke for sjansene til å få en jobb før barnet kommer. Har termin 29.juni og skal på ultralyd førstkommende torsdag (24.januar).

Mine interesser er mange - jeg er veldig glad i musikk og dans, da spesielt swing og country. Ellers liker jeg å male, skrive dikt og sanger, jeg er glad i å være på fjellet (men bare på sommeren). Det jeg interesserer meg aller mest for er barn og dyr. Og mitt største ønske er å kunne kombinere dette i en jobb. Har alltid hatt lyst til å bo på et småbruk der jeg kan ha en barnehage eller besøksgård.

Samboeren min er også glad i mye av det samme som meg, men han har også noen litt mer "sære" interesser. Første gangen vi møttes hentet han meg i en gammel, grønn volvojeep (volvofelt) av det slaget som ble brukt under krigen. Han er medlem av Historiske Militære Kjøretøyers Forening (HMKF). HMKF arrangerer treff med javne mellomrom, hvor likesinnede møtes og kjører gamle militære biler igjennom gjørme, vann, støv og snø. Det er egentlig veldig moro å være med på!

Nå.. Dette ble litt lengre enn jeg regnet meg =/ Så nå skal jeg avslutte. Dette var litt om oss...

Skrevet

Hei jeg er en kvinne...på snart 29 år.

Bor og jobber i Oslo

Samboer, har en datter på 2 år.

Termin 14 juni, venter en gutt

:-)

Skrevet

Hei!

Er 26 år, venter nr 4, termin 18 juli. 3 jenter på 6, 4 og 2 1/2 år. Bor med barnafaren 4 mil norr om oslo (han er før øvrigt far til alle mine barn :) Jobber 100% på kontor. Har ikke tid til å trene nu men håper å få litt mere energi snart så jeg kan gjøre det på sena kvelden.Jeg er 15 uker idag. Mannen min er 32 år og vi vært lykkeligt gift i sommer som var.

Skrevet

Jeg er 26 år og venter mitt 3. barn. Har 2 gutter fra før,og har valgt å ikke vite kjønnet denne gang, det var ikke lett, og jeg tenker på det hver dag,hehehe. Jeg har termin 23 Mai.Det var veldig planlagt, så vi har gledet oss fra første stund. Storebrødrene på 4 og 6 år glede seg veldig, heilt herligt.

Bor foresten i Stavanger.Jobber i barnehage, kjempe kjekt,men nå har eg begynt å kjenne det litt i bekkent, håper det er noe som går over, så er hjemme noen dager denne uken.

Ellers trente jeg også en del før jeg ble gravid,men har desverre ikke klart å holde det ved like, gleder meg til å komme meg i aktivitet igjen. Er liksom noe som mangler.

Ellers er jeg veldig sosial av meg og liker å reise og kose meg med venner og familie,

Vi holder på å pusse opp et gammel hus, som vi faktisk bor i også, ikke bare bare,men alt går.

Nå gleder jeg meg bare til lysere tider, og litt mer varme.

Har foresten verdens herligste mann( ikke gift) men har vært sammen i 9 år, så begynner vell å bli på tide med et lite bryllup,hehehe!

Det var litt om meg!

Skrevet

Heji heji alle kommende mammaer...

Jeg er 24 år fra bergen og forlovet med min kjære på 20 år.

Vi har en sønn på 9 mnd og venter nr 2 19 mai. Så lille gutten skal bli storebror til en liten jente.

Nå er jeg i permisjon, men jobber i barnehage. noe jeg stortrives med. Startet utdannelsen min som idrettsbefal, men endte opp med å jobbe med barn.

Jeg har alltid likt å trene og da har det gått i ishockey og bandy(på is). Spiller med gutta:-) Så da jeg ble gravid måtte jeg nesten legge skøytene på hyllen. Savner treningen på isen helt enormt, men det er helt fantastisk å gå hjemme med småen å tilogmed vente på nr 2.

Forloveden min er tømmrer og trente myyyyyyye fortball. Men nå som vi blir fire vil han heller ha kvalitetstid med familien istede for å bruke all tid på fotballen.

Bryllup blir det når jenten er kommet og jeg har kommet meg inn i klærne mine igjen:-)

Vi gleder oss

Skrevet

Hei

Dette var jo ein koseleg tråd.

Eg er no 30 år sambuar er 31 og me ventar tredje barnet. Det var ikkje planlagt, men gledeleg likevel. Eg er no 15 (?) veker på veg og skal til Ultralyd i februar. Gledar meg!

Eg fekk sjølv konstatert bekkenløysing i forrige svangerskap.

Då eg kjente teikn til det samme i starten av dette svangerskapet vart eg anbefalt å gå til manuell terapeut som no har konstatert at eg ikkje har og aldri har hatt bekkenløysing. Eg har hatt skeiv belastning på bekkenet som har ført til låsning.

No har eg fått rett treningsmetode og er blitt veldig mykje betre. Og det skal verte spennande å sjå om det held seg slik når babyen veks meir og belastningen mot bekkenet aukar. :)

Ja det var litt om meg..

Skrevet

Hei:)

Jeg er ei jente på 24 år, gift med verdens beste mann og bor i Oppland.

Sammen har vi en gutt på 2,5 år og den 21.juni har vi termin med ei lita tulle:)

Jeg har igjen 6 mnd av min sykepleierutdannelse, men pga laaangt sykehusopphold (2,5 mnd...hyperemesis gravidarum) så måtte jeg søke permisjon fra skolen! Jobber i tillegg innenfor akutt psykiatrien, men er nå sykmeldt.

Gleder meg veeeeldig til jenta vår kommer til verden:) og til denne syke syke kvalmen går over...

Ha en fin dag!

Skrevet

Jeg er 26 år, blir 27 i sommer. Gubben er 33, blir 34.

Fra Trondheim.

Vi venter nr 3, har en gutt født i -01 og ei jente født i -04 sammen fra før. Venter visst jente den her gangen også!!! =) Har termin 30. mai.

Er fortiden sykemeldt pga bekkenløsning.

Skrevet

Jeg er 24 år,har ei jente på 2 år fra tidligere forhold....er nå gravid i 14 uke,vet ikke kjønn enda,men gleder meg til ultralyd,for da får jeg kanskje vite det :-)

Dette var slett ikke planlagt,og det kan dessverre se ut til at jeg blir alene med nummer to også... :-( men jeg skal gjøre så godt jeg kan,selv om jeg er forberedt på noen tøffe tak :-)

Er foressten enda hjemme med min to åring.....skulle gå skole til høsten men ser ut til det må utsettes ett år siden jeg har termin i juli....

Skrevet

hei hei

jeg er 27 år gift med en herlig mann på 30,bor i Tønsberg. vi venter vårt andre barn i slutten av april, har ei nydelig jente fra før som fylte 2 år på lørdag. Er fortsatt hjemmme i forlenget permisjon.Og blir hjemme i allefall frem til høsten 2009. Vet ikke om det blir gutt eller jente for det ville ikke babyen vise oss på ultralyden..

Skrevet

Jeg er 25 år, bosatt midt i Trondheimm sentrum og venter mitt første barn i slutten av juli. Jeg er en liten hippie, med bustete hår og flagrende kjoler som ønsker at alle var veggiser og det var fred på jord;)

Jeg er utdannet innen drama og pedagogikk og jobber innen dette på en barneskole i byen. Jeg er samboer med en flott gutt på 24, som studerer. Vi møttes i sommer, han fridde i september og når er jeg gravid..dog det siste var ikke planlagt og vi fikk oss en skikkelig overraskelse, siden jeg brukte p-ring. Overraskelse eller ikke, vi gleder oss enormt mye til å få en liten baby.Man kan si overgangen har vært stor for ei jente som aldri skulle gifte seg og i alle fall ikke få barn;)

Mine interesser er mange, men hovedinteressen er drama og teater, da spesilet performance. Ellers er jeg interessert i pedagogikk, litteratur, dyr, film og musikk.J

Skrevet

Jeg er 21 år og bor i Lillehammer sammen med samboeren min på 26år :-) Vi har snakket om barn en stund, så det var stor glede hos oss da jeg ble gravid allerede 1 måned etter pilleslutt! Dette er vårt første barn så vi er utrolig spent på den nye tilværelsen med den lille gutten i hus begge to. Kanskje blir det også forlovelse nærmere sommeren, det hadde iallefall vært utrolig koselig :-)

Jeg jobber som selger på en hvitevareavdeling her i Lillehammer, så om noen skulle ha spørsmål om vaskemaskiner ol er det bare å spørre ;-) Håper på å jobbe mye frem mot termin, men er for øyeblikket sykmeldt pga trøtthet/slapphet. Må bare håpe det gir seg snart :-)

Ellers tilbringer jeg mye tid sammen med familien. Er så heldig at jeg har nærmeste familie i omegn, så det er lett å ta seg en tur hjem til pappa i ny og ne :-) Cafébesøk, vinkvelder med jentene (ikke nå under graviditeten), film og musikk er også noe jeg setter stor pris på. Tror man skal lete lenge etter ei jente som har sett hele serien "Six Feet Under" på så kort tid som jeg har ;p Gleder meg masse til sommeren og mammapermisjon med mye tid sammen med kjæresten, babyen, familie og venner. Føler at Juni er en perfekt måned å få baby i!

Skrevet

Jeg er ei jente på 26år, kommer egentlig fra Porsgrunn men bor i Kragerø sammen med min hærlige samboer som er herfra:)

Sammen har vi 3 barn, venter nr 4 første August - 08 :))

Nr 1. Marcus 5år

Nr 2. Marlin 4år

Nr 3. Andreas f/d 3 August - 07 (desverre er ikke lillegutten vår her med oss:( )

Vi har også en Schæfer tispe som heter Laika og ho er 6,5år..

Jeg er bare hjemme, var meninga jeg skulle begynt i jobb men tapet etter Andreas gjorde det umulig for meg og begynne og jobbe. Men med tid og stunder etter lille i magen er født så vil jeg ut i jobb..

Jeg er i dag 12+6 uker:)

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente (lurer på når jeg skal begynne å omtale meg selv som "dame"?) på 30 år fra Østerdalen som de siste 10 åra har vært bosatt i Oslo. Jeg er forlovet og samboer med mitt livs store kjærlighet som flyttet inn på studenthybelen ved siden av meg for 7 år siden, helt tilfeldig:) Sammen har vi ei fin jente på 5 år som har vært klar for å bli storesøster lenge.. Men hun måtte vente en stund ekstra på at vi fikk i havn studiene, fikk oss jobber og fikk kjøpt leilighet. Da vi omsider var klare for å prøve var det gjort på et blunk gitt (det var det sist gang og, men dengang var det overhodet ikke planlagt:) Er straks over i uke 25.

Er utdannet innen psykologi og har begynt på doktorgraden min nå, så jeg kommer til å jobbe med forskning. Passer utmerket for en vitebegjærlig og nysgjerrig sjel som meg. Sambo er pedagog.

Av interesser er det litteratur som rager høyest, skjønnlitt. og dikt, og så skriver jeg litt selv. Ellers glad i å lære meg språk- burde reist mye mer men har ihvertfall fått med oss et semester i Italia. Og til tross for min veldig naturvitenskapelige utdanning og yrkesvei er jeg dypt fascinert av alt som er mystisk og uforklarlig her i verden (jeg er alltid å finne på Alternativmessa:)), og leser mye om slike emner (reinkarnasjon, tarot, astrologi mm). Det var litt om meg, gøy å lese hvem de andre her inne er:)

Skrevet

Jeg er en 28 år gammel telemark jente som venter mitt barn nummer 2. Storesøster er blitt 7 år og det er på høy tid at hun får seg søsken å bryne seg på. Selv om hun er litt skuffet over at det er en gutt i magen.

Ellers jobber jeg som hjelpepleier på natt, og stor trives med dette.har vært sykemeldt etter jul da ryggen min er blitt kranglette, men håper å komme meg på jobb igjen virkelig snart. Dagene blir litt for lange for meg.

Kjæresten min er en strålende mann på 33. Dette er hans første barn og han gleder seg veldig. Leser alt han kommer over og er veldig delaktig. det er trygt og godt for meg.

Nå er vi straks ferdig med husoppussing, og gleder oss til å flytte.

Jeg må ha med at min svigerinne også er her inne på BIM, da vi skal ha barn med 2 mnd. mellomrom. Hun får en gutt i mars og jeg blir tante for første gang! Gleder oss masse, masse til det og.

Det var meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...