Gå til innhold

Hvor handle treningstøy på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på xxl.no, men fant ikke det jeg var ute etter...skulle hatt en fitness capribukse, gjerne nike.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på betterbodies.no

Har ikke nike der.. de fører sitt eget merker.. Men jeg handler kun derfra .. veldig bra passformer og bra kvalitet.. =)

Skrevet

Takk:)) Der skal jeg ta en titt

Skrevet

Hvordan er str der? Er de vanlige? Neon bukser du anbefaller?

Skrevet

Jeg har en yndlingsbukse derfra som sitter som et skudd.. Vasket maaaange ganger iløpet av 2 år og ikke mistet formen.. Skal se om jeg finner den igjen der.. Eller ihvertfall noe ala.. =)

Skrevet

http://www.betterbodies.no/site/maler/fitness/standard.asp?case_vis=visprodukt&kategoriID=120&produktid=1489

Disse buksene sitter veldig bra... Blir ikke for store mens man bruker de og strammer ikke så veldig i livet som jeg synes mange kan gjøre..

http://www.betterbodies.no/site/maler/fitness/standard.asp?case_vis=visprodukt&kategoriID=114&produktid=1356

Denne er også veldig fin i formen.. Sitter bra uten og vide seg ut...

Hadde ikke mere igjen av de jeg har kjøpt.., men de er nesten helt like de i linkene her.. ( formen og stoffet er likt)

Str er helt normale.. 36-s 38-m

I buksene i ren bomull som kan utvide seg ville jeg kjøpt en str mindre.. =)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for hjelpen:)))

Skrevet

Kanskje jeg skal shoppe litt selv.. Så det var tilbud.. *skummelt* .. hehehe..=)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

nok200.com eller.no

Klærne er ekte merkevarer men fra usa, mye billigere. de sendes i en og en pakke så du slipper toll og moms. Ingenting som koster over 200 (men du må betale litt for porto i tillegg, gjerne 50 kroner. blir uansett billigere)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...