katty Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har sett på xxl.no, men fant ikke det jeg var ute etter...skulle hatt en fitness capribukse, gjerne nike.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Har du sett på betterbodies.no Har ikke nike der.. de fører sitt eget merker.. Men jeg handler kun derfra .. veldig bra passformer og bra kvalitet.. =)
katty Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Hvordan er str der? Er de vanlige? Neon bukser du anbefaller?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har en yndlingsbukse derfra som sitter som et skudd.. Vasket maaaange ganger iløpet av 2 år og ikke mistet formen.. Skal se om jeg finner den igjen der.. Eller ihvertfall noe ala.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 http://www.betterbodies.no/site/maler/fitness/standard.asp?case_vis=visprodukt&kategoriID=120&produktid=1489 Disse buksene sitter veldig bra... Blir ikke for store mens man bruker de og strammer ikke så veldig i livet som jeg synes mange kan gjøre.. http://www.betterbodies.no/site/maler/fitness/standard.asp?case_vis=visprodukt&kategoriID=114&produktid=1356 Denne er også veldig fin i formen.. Sitter bra uten og vide seg ut... Hadde ikke mere igjen av de jeg har kjøpt.., men de er nesten helt like de i linkene her.. ( formen og stoffet er likt) Str er helt normale.. 36-s 38-m I buksene i ren bomull som kan utvide seg ville jeg kjøpt en str mindre.. =)
katty Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2008 Tusen hjertelig takk for hjelpen:)))
Bring_it_on!!:)) Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Kanskje jeg skal shoppe litt selv.. Så det var tilbud.. *skummelt* .. hehehe..=)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 nok200.com eller.no Klærne er ekte merkevarer men fra usa, mye billigere. de sendes i en og en pakke så du slipper toll og moms. Ingenting som koster over 200 (men du må betale litt for porto i tillegg, gjerne 50 kroner. blir uansett billigere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå