Gå til innhold

Vogn med fly? er d gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha med sportsvogna til syden. Flyr mes Sas Braatens fra Sola og lurer på om det e gratis med vogn, samme hvor tung den er??

Leste at baby kunne ha med seg 10kg+ trille...Går sportsvogna under trille liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det koster ikke noe. Du må kanskje betale for den posen til å ha den i, koster fra 20 til 50 kr.

Skrevet

Vi hadde med en liten trille og måtte betale for den. Var vel 200 hver vei eller noe slikt.

Men det var ikke med SAS Braathens.. Kanskje du kan ringe de og spørre?

Skrevet

Ja kunne jo ringt å hørt, for jeg hadde tenkt å legge litt tepper og bleier i vogna også, da er det litt dumt hvis vi må betale fordi den er for tung.

Skrevet

Sas har vell alltid gratis vogn, men hos enkelte andre (som norwegian etc.) må du betale for det. Jeg har reist mange ganger med sas og alltid lagt masse ekstra nedi vogna så jeg tror egentlig du er trygg. :)

Skrevet

Vi har aldri betalt for vogn med Norwegian (kan ha kommet nye regler siden sist vi hadde vogn med for 1 år siden), kun 20 kr for plasten. SAS er ihvertfall gratis med vogn og hos de har vi fått gratis plast til vogn.

Skrevet

Ok takk for svar:O) Da satser jeg på at det er gratis, så slenger jeg litt tepper og stæsj nedi:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...