makkapakka med spire Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Skal ha med sportsvogna til syden. Flyr mes Sas Braatens fra Sola og lurer på om det e gratis med vogn, samme hvor tung den er?? Leste at baby kunne ha med seg 10kg+ trille...Går sportsvogna under trille liksom??
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 Ja det koster ikke noe. Du må kanskje betale for den posen til å ha den i, koster fra 20 til 50 kr.
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Vi hadde med en liten trille og måtte betale for den. Var vel 200 hver vei eller noe slikt. Men det var ikke med SAS Braathens.. Kanskje du kan ringe de og spørre?
makkapakka med spire Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2008 Ja kunne jo ringt å hørt, for jeg hadde tenkt å legge litt tepper og bleier i vogna også, da er det litt dumt hvis vi må betale fordi den er for tung.
Lady Ivory Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Sas har vell alltid gratis vogn, men hos enkelte andre (som norwegian etc.) må du betale for det. Jeg har reist mange ganger med sas og alltid lagt masse ekstra nedi vogna så jeg tror egentlig du er trygg.
ToPrinsesser<3 Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Vi har aldri betalt for vogn med Norwegian (kan ha kommet nye regler siden sist vi hadde vogn med for 1 år siden), kun 20 kr for plasten. SAS er ihvertfall gratis med vogn og hos de har vi fått gratis plast til vogn.
makkapakka med spire Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 Ok takk for svar:O) Da satser jeg på at det er gratis, så slenger jeg litt tepper og stæsj nedi:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå