Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Men hvor vanlig er det at babyer/barn ikke promper. Gutten min promper sjelden/aldri. Må legge til at han sliter en del med magen.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 min prompa aldri første mnd, han hadde masse vondt i magen, kolikk. var hos kiropraktor som sa at han hadde masse luft i magen. etter v i hadde vært der begynte han å prompe masse, og fikk mindre vondt.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Glemte å si at han var 9 mnd. Igår og idag har han prompet litt (noe han aldri gjør ellers) og han har vært i mye bedre humør...
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Minimann hpå 5 mnd skyter en eller flere for den saks skyld rett som det er, men storesøster hadde også heller lite av det før hun passerte året og kanskje enda mer.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 men hvis han er plaget med magen og har vondt så anbefaler jeg en tur til kiropraktor... er jo ikke godt å ikke få ut noe luft. du kan også massere magen hans, og bevege beina hans i sykkelbevegelser.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Ta beina hans, legg dem sammen så knærne er inntil hverandre og press beina forsiktig opp mot magen. altså, fast men forsiktig. Da kommer det masse promp er ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå