Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #1 Skrevet 22. januar 2008 Å, blir helt gal av min snart 2 årige sønn... Han er begynt å hyle så, ikke grining/skriking men hyl. Han kan ofte sitte å leke og plutselig bare komme med noen hyl, sånn uten videre. Han hyler også om jeg sier nei til noe, bare slik trass-hyl. Det værste er at han hyler til folk vi feks treffer på gata. Om noen sier hei til han kan han svare med å hyle. Bare et hyl, ferdig med deg... Har prøvd å ta han hver gang og se han i øynene og si at slikt gjør man ikke, har også prøvd å overse det, men det blir bare mer hyling av det. Trenger råd her!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. januar 2008 #2 Skrevet 22. januar 2008 hihi... Unnskyld at jeg ler, men ser det for meg, når folk går forbi og han hyler til dem - litt komisk :-) Men forstår jo at det er frustrerende. Jeg har ei jente som hyler og skriker, så hun mister stemmen nesten, men det er fordi hun er rasende! Har desverre ingen gode råd, men det som alt annet går sikkert også over med tiden...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2008 #3 Skrevet 22. januar 2008 Du putter en raggsokk i munnen! Ja, det er sant! Det hjelper noe utrolig. Ingen vil jo ha en slik stikkesokk i munnen. Men.....man skal jo ikke trø den ned i svelget da. Bare la den berøre leppen litt. Min gutt lo de første gangene, men etterpå var det ikke så morsomt. Han slutte fort å hyle:) Sammen må dere jo le litt av det. Man skal jo ikke traumatisere barnet - bare ha det litt morsomt.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 For et ufyselig råd å putte en raggsokk i munnen på et barn! Ikke særlig smart, akkurat!!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 synes det var ganske genialt jeg! Var prinsesse er ett år gammel, og hun hyler over alt! Ikke trass hyling, men kun fordi hun da hvet at hun får oppmerksomhet fra forbipasserende. Hun hyler så høyt at vi får vondt i ørene, og de andre barna skriker. Etter hun har hylet, smiler eller ler hun. Ikke akkurat så morro for oss da men...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 har en sønn på 18 mnd som har det på samme måte, hyler av alt og ingenting! mest pga oppmerksomhet og noen ganger fordi han er fornærma, men moren min anbefalte meg å sette han i lekegrinda si til han sluttet å hyle for deretter å ta han opp og si at han har vært flink nå skal det nevnes at han ikke liker grinda si fra før altså! jeg prøvde dette ut og det har jammen funket! så når han først hyler på trass og ikke slutter sier jeg " vil du sitte i fy-grinda litt?" og da slutter han på flekken! hyler sjeldent nå
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 vi kan ikke bruke grinda til det...da blir han forferdelig rasende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå